Ardını oxu...
Gəncədəki 2 nömrəli musiqi məktəbində tədris dayandırılıb. APA-nın yerli bürosunun məlumatına görə, Gəncə-Daşkəsən Regional Mədəniyyət İdarəsinin tabeliyində olan Telman Hacıyev adına 2 nömrəli musiqi məktəbinin 16 sinif otağının yerləşdiyi ərazi 2007-ci ildə özəlləşdirilib.

Uzun müddət davam edən məhkəmə çəkişməsindən sonra sinif otaqlarının boşaldılması haqqında qətnamə qəbul olunub və hazırda qərar icra olunur.

Bu, tədris ilinin yekunu ilə bağlı imtahanlara hazırlaşan şagird, müəllim heyətinin narazılığına səbəb olub.

Məlumata görə, məktəb binasına bitişik ərazi Yaqut Tofiq qızı Məmmədova tərəfindən alınıb. Və iddia əsasında məktəb binasının boşaldılması barədə qərar çıxarılıb. Otaqlardan çıxarılan invertar məktəbin əsas binasına toplanıb, lakin daha sonra iddiaçının nümayəndəsi əsas binanın da onlara məxsus olduğunu və buranı da boşaltmağı tələb edib.

Musiqi məktəbində yaranmış vəziyyət valideynləri də narahat edib. Onlar məktəbin fəaliyyətini dayandırmasını və ya başqa yerə köçürülməsini istəmirlər.

Məsələyə münasibət bildirən Gəncə-Daşkəsən Regional Mədəniyyət İdarəsinin rəisi Pərvin Kazımov deyib ki, onlar məktəbin bir hissəsinin icarə haqqı ödənilməsi şərti ilə cari tədris ilinin sonunadək istifadə olunmasını təklif etsələr də, qarşı tərəf bu təklifi qəbul etməyib. Ona görə də, məhkəmənin qərarının icra etmək məcburiyyəti yaranıb.

İdarə rəisinin sözlərinə görə, qısa müddətdə məktəbin balansında olan musiqi alətləri və digər əşyalar yaxınlıqda olan başqa bir binaya köçürüləcək: “Məktəbin fəaliyyətinin dayandırması məsələsi ümumiyyətlə, gündəmdə deyil".

Qeyd edək ki, məktəbin binası ötən əsrin əvvəllərində tikilib. Musiqi məktəbi həmin binada 50-ci illərdən fəaliyyət göstərir. Köhnə sənədlərə əsasən musiqi məktəbinin binasına bitişik tikilinin də mədəniyyət şöbəsinin balansına verilməsi qərara alınsa da, qərar təsdiqini tapmayıb.
 
 
 
Ardını oxu...
Hollivud aktyoru Ben Affleklə amerikalı müğənni Cennifer Lopez boşanırlar.

Azpost.info bildirir ki, bu barədə “InTouch” insayderə istinadən məlumat yayıb.

Çox güman ki, Afflek və Lopes toydan sonra birlikdə aldıqları evi satışa çıxaracaqlar. Nəşrin məlumatına görə, sənətçi artıq penthausdan köçüb. Qeyd olunur ki, cütlük boşanma prosesinə hazırlaşmağa başlayıb. İnsayderin sözlərinə görə, Afflek indi işinə diqqət yetirir, həmçinin keçmiş həyat yoldaşı, aktrisa Cennifer Qarnerlə birlikdə üç övladını böyüdür.
“Onlar heç vaxt bir-birlərini sevməkdən əl çəkməyəcəklər. Amma Cenifer onu idarə edə bilmir və Afflek isə ona xəyanət etmək istəmir. Bunun davam etməsi mümkün deyil”, – mənbə vurğulayıb.

Ben Afflek və Cennifer Lopez 2022-ci ilin yayında Nevada ştatının Klark qraflığında evləndilər. Sənətçilər 18 il əvvəl nişanlanıblar, lakin toydan əvvəl münasibətlərini kəsiblər.

2021-ci ilin iyul ayında Lopez Afflek ilə yenidən münasibətdə olduğunu açıqlayıb.
 
Ardını oxu...
“Kurtlar vadisi pusu” serialında rol alan məşhur türkiyəli aktyor Orhan Aydın Azərbaycana gəlib.

"DogruXeber.az" xəbər verir ki, “Günaylı gün” verilişində qonaq olan aktyor ölkəmizi çox bəyəndiyini və Azərbaycan vətəndaşı olmaq istədiyini bildirib:

"Mən hazırda Rumıniyada yaşayıram. Açığı deyim ki, mənim təsvir etdiyim Azərbyacan tam başqa cür idi. Ölkənizin bu qədər inkişaf etdiyini düşünmürdüm. Cənab Prezident İlham Əliyevə səslənirəm, mənə vətəndaşlıq verin. Burada yaşayaram. Bu qədər mükəmməl şəhər görməmişəm. Çox gözəl şəhərdir".

Qeyd edək ki, Orhan aydın serialda "Kənan Yarbay" obrazını canlandırıb.

Ardını oxu...
“Doğum günümdə, anadan olduğum gündə Şuşada “Xarıbülbül” festivalı keçirilirdi. Sübh tezdən oyanıb Gövhər Ağa məscidində namaz qıldım. 69 yaşım tamam oldu. Mən hələ belə xoşbəx olmamışdım. Hələ heç kim indiyə qədər mənə belə gözəl hədiyyə verməmişdi. Mənə şəhərimi qaytardılar. Şuşamı qaytardılar. Artıq 4 ildir ki, gəlib Şuşada namaz qılıram. Şuşada böyük yenidənqurma işləri gedir. Gecə-gündüz işləyirlər. Ali Baş Komandan, cənab prezident İlham Əliyev başda olmaqla bütün əsgərlərimizə can sağlığı, qazilərimizə şəfa, şəhidlərimizə isə rəhmət diləyirəm”

Bunu Moderator.az-a açıqlamasında xalq artisti Şamil Süleymanlı deyib. O daha sonra yeni filmlərdə çəkildiyini bildirib.
“Cəfər Cabbarlının “Almaz” əsərinin motivləri əsasında çəkilən filmdə rol almışam. Hazırda da iki filmə dəvət gəlib. Görək nə olur?! Əsas işləməkdir də. Mənim yaşım artıq elədir ki, ata rollarını oynaya bilərəm. Hətta Aqil Abbas Qarabağ haqqında bir əsər yazıb. Orada baş qəhrəmanın atası rolunu da mən oynayacam. Mən rol seçmirəm, nə versələr oynayıram. Dünən mən çox xırda bir epizodda çəkildim. İmtina edəndə mənə düşmür. Sonra pauzalar çoxalır. Ona görə də hara gəldisə gedirəm” deyə sənətkar bildirib.
Xalq artisti çəkildiyi “Alatava” serialından da danışıb.
“ “Alatava” serialındakı roluma görə bu yaşımda söyülürəm. Amma gənclərin sırasındayam, onlarla bir yerdə söyülürəm. Qocalar cəbhəsi məni cavanlar cəbhəsində söyür. Kim qələbə çaldı? Əlbəttə ki, gənclər! Bu filmdə London küçələrində olan avaraların həyatına bənzəyən axın var. Onlar da istədilər ki, söyüşlü bir şey çəksinlər. Cavanların arasında o söyüşləri mən də söymüşəm. Qocalar bizi söyür. Qoy söysünlər, biz cavab verməyəcəyik. Çünki biz cavanlar və bizim cavanların sırasında mən varam. Onların heç biri cavab verməyəcək. Çünki onların da komandanı mənəm. Böyük deyə bilər, o nə deyirsə düz deyir, amma biz də öz işimizdəyik. Bir gün cavanların sırasında onlarla birgə nəfəs almaq, 100 ilin qocasından daha yaxşıdır” deyə xalq artisti bildirib.
 

Ardını oxu...
“Təbrikiniz və diqqətiniz üçün çox sağ olun. Bu gün səksən yaşım tamam olur. Orxan Fikrətoğlu da zəng vurmuşdu və bildirdi ki, mənim məsələmə görə onu Mədəniyyət Nazirliyinə çağırıblar. Biz bir neçə dəfə mədəniyyət naziri Adil Kərimli ilə görüşmüşük və mənə çox diqqət göstərib”.

Bunu Bakupost.az-a açıqlamasında Xalq artisti, kinorejissor Əbdül Mahmudbəyov deyib.

O qeyd edib ki, kino adı ilə, yalandan hökumət tədbiri adı ilə gözə girənlərin heç birinin xalq və dövlətə aidiyyəti yoxdur:

“Yaltaq, məddah qrupudurlar. Adil müəllimə demişəm ki, özünü bu məddahlardan qoru. Əlisəttar Atakişiyevdən, Cəfər Cabbarlıdan üzü bəri baxın, görün, onların hansı birinin avtobioqrafiyası mənim avtobioqrafiyam qədər zəngindir, mənim qədər iş görüblər və onda mənə deyin ki, danışma. Amma bu nə yanaşmadır, münasibətdir, bilmirəm”.
Əbdül Mahmudbəyov bu yaşa qədər həyatda hədər yaşamadığını bildirib:

“Hər şey insanın öz ruhu, işi ilə və bir də ki, ailəsi ilə bağlıdır. Allaha şükür, qohum-əqrəba, balalar hamısı öz yerində, ailədə heç bir söz-söhbət yoxdur, nazımı çəkirlər. Ona görə Allahdan razıyam. Çox yaxşı bir ailədə dünyaya gəlmişəm və bu da Allahın yazısıdır. Özüm də həmişə çalışmışam ki, ailəmin adına, şanına-şöhrətinə xələl gətirməyim. Allah mənə səksən il ömür və hər şey verib”.

Ardını oxu...
Əməkdar artist Bəhram Bağırzadə aparıcılarla bağlı qalmaqallı açıqlama verib. Axşam.az xəbər verir ki, aktyor bu haqda "Künc-bucaq" yutub layihəsində deyib. O, aparıcıları savadsız adlandırıb:
"Aparıcılar məni qane etmir. Aytən Səfərova danışdı, tənqid etdi. Deyir ki, aparıcıların günahı yoxdur. Onları efirə buraxanlar günahkardır. Bunu mən 10 il əvvəl demişəm. Veriliş aparan aparıcı mənə nə məlumat verə bilər? Aparıcıların IQ-sü çox aşağı səviyyədədir. İstəyirəm ki, məndən yüksən olan insan dinləyim, ondan nəsə götürüm. Primitiv çayxanada olan söhbəti, ləhcəsi ilə mənə nə verəcək? Maraqlı olan insanları verilişə dəvət etmirlər".

Bəhram Bağırzadənin sözlərində həqiqətlərin olduğunu deyən tanınmış teletənqidçi, BDU-nun "Multimedia və elektron kommunikasiya” kafedrasının rəhbəri Qulu Məhərrəmli “Sherg.az”a bildirib ki, efirə çıxardılanların əksəriyyətinin savadı, dünyagörüşü və hazırlıqları yoxdur:
"Əslində, bu cəmiyyətin ən böyük problemlərindən biridir. Məsələn, alim, tarixçi, fizikin iddia etdiyi bir çox hədəflər var, lakin onun dünyagörüşü, savadı yüksək səviyyədə deyil. Bu tendensiya televiziyada da bu cür davam edir. Xəbər, veriliş aparıcılarının bir çoxunun predment haqqında bilgisi və ümumi ictimai baxışı zəifdir. Efirə bu cür adamlar çıxardıldıqda izləyicilər məyus olurlar. Təbii ki, efirə dəvət olunan intellektual adam istəyir ki, qarşısındakı aparıcı ona yaxşı suallar verməyi bacarsın. Səhər proqramında çalışan vaxtlar qoyduğumuz əsas tələblərdən biri aparıcıların intellektual səviyyəsinin yüksəkliyi idi. Onlar da bunun öhdəsindən layiqincə gəlirdilər. Məsələn, Mikayıl Abdullayev, Rafael Hüseynov, Nəsibə Zeynalova kimi sənətkarlarla müsahibələr çox səviyyəli alınırdı. Çünki Esmira Çərkəzqızı, İlhamiyyə Rzayeva, Zöhrə Əliyeva, Sevil Nuriyeva, Roza Tağıyeva kimi yüksək intellektual aparıcılar var idi. Lakin hər kəsə savadsız kimi baxmaq da olmaz".

Professor vurğulayıb ki, tənqid olunan şou aparıcıları arasında yüksək intellektli şəxslər də var:
"Məsələn, ATV-də fəaliyyət göstərən Zaur Bəxşəliyev predmenti dəqiq bilən, səviyyəli, televiziyadan xəbəri olan maraqlı biridir. Apardığı verlişin məzmununu kənara qoymaq lazımdır. Həmçinin, Lalə Azərtaş. O, uzunmüddət səhər proqramında yanımda çalışıb. Fikrimcə, Lalə də çox biliklidir. Amma televiziyanın onlara hansı status və mövqe verməsi müzakirə ediləcək mövzudur. Ona görə də xarici görkəmlə efirə aparıcı seçmək hər şeyi həll etmir. Dünyada aparıcılar bilikləri, səviyyələri ilə ad qazanır. Bu səbəblə də televiziyalarımızın intellektual göstəricisi yüksəldilməlidir. Aparıcılar fəaliyyət göstərdikləri televiziyanın təmsilçiləri sayılır. Bunun üçün də prodüserlər, televiziya rəhbərləri həmin nüanslara xüsusi diqqət etməlidir ki, tamaşaçı kanaldan və aparıcıdan üz döndərməsin".
 

Ardını oxu...
Xalq artisti, teatr və kino aktrisası Afaq Bəşirqızı hesab edir ki, teatr sahəsində vahid bir konsepsiya yaradılmalıdır.

Aktrisanı narahat edən əsas məsələlərdən biri də teatr aktyorlarının maaşlarının az olmasıdır.

“Teatrlarda problemlər, çətinliklər var. Biz ağır bir müharibədən çıxmışıq. Ona görə də teatrlar öz güclərinə, Mədəniyyət Nazirliyinin, dövlətin gücü ilə hansısa bir əsəri yaratmağa çalışırlar. Şəhər teatrlarında işləyən aktyorlar var ki, “Uber” taksilərində işləyirlər. Aktyorların problemini bir maaşla həll etmək olmur. Düzdür, bu başqa sahələrdə də olur. Baxırsan ki, bir adam işini bitirəndən sonra gedib, əlavə başqa işlə məşğul olur. Çünki ailənin min cür problemi var. İstənilən halda, bir çarə tapılmalıdır. Nəsə konsepsiya yaradılmalıdır”, – Afaq Bəşirqızı Meydan TV-yə bildirib.

Aktrisa daha öncə Meydan TV-yə müsahibəsində demişdi ki, teatrlarda sovetlər dönəmindən qalma qaydalar ləğv olunmalıdır.

“Bunlardan biri də teatrların “akademik”, “aparıcı” və “adi” dərəcəli kateqoriyalara bölünməsidir. Hesab edirəm ki, bu, doğru deyil. Teatrın kateqoriyalara bölünməsi, ikinci, üçüncü dərəcəli olması, maaş cədvəlinə çox pis təsir edir. Bundan başqa, aktyor bölgüsünün də aparılmasını doğru hesab etmirəm. Aktyorların bölgüsü – ali dərəcəli və titullu olanlar, birinci və ikinci dərəcəli aktyor kateqoriyaları var. Əgər aktyor çox tanınmış deyilsə, tamaşalarına məhz ona görə gəlmirlərsə, bu, özü də bir maneədir. Hesab edirəm ki, bu qayda ləğv olunmalıdır. Çünki aktyorun maaşına təsir edir. Bütün bunlara baxmaq lazımdır”, – Afaq Bəşirqızı demişdi.

2019-cu il martın 2-də Prezident İlham Əliyevin bir qrup mədəniyyət xadimi ilə görüşü zamanı Afaq Bəşirqızı aktyorların maaşlarının artırılması və evlə təmin olunmalarını xahiş etmişdi.

Bundan sonra, martın 11-də Prezident İlham Əliyev teatr və konsert müəssisələri işçilərinin sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi məqsədi ilə sərəncam imzaladı.

Sərəncamdan sonra sənətçilərin maaşı 50 faiz artırıldı.
Ardını oxu...
“Avroviziya-2024”ün qalibi isveçrəli Nemo müsabiqənin bağlanış çıxışında qazandığı şüşə mikrofonu səhnədəcə sındırıb.

Müğənni səhnədə “Kristal” mikrofonunu sındırdıqdan sonra diz çökərək bir neçə saniyə gözləyib.
Videoda mükafatın qırılma səsi də eşidilib. Nemo ayağa qalxanda mikrofonun yuxarı hissəsini əlində tutub və sınıq hissəsi isə səhnədə qalıb.

//Baku.ws
 
 
 
Ardını oxu...
"Rol aldığım bütün filmlərə yenidən baxanda nəsə görürəm. 10 dəfə başmışamsa, onunda da elədir. Burası belə, orası o cür ola bilərdi deyə düşünürəm".

Axşam.az xəbər verir ki, bu sözləri Əməkdar artist Dilarə Əliyeva "Qara-qırmızı" layihəsində qonaq olarkən deyib. O, canlandırdığı obrazlardan danışıb:

"Heç vaxt könül rahatlığı ilə onlara baxa bilmirəm. Bunu bacarmıram. Bu, mənə rahatlıq vermir. Necə ağlıma gəlmədi ki, bunu orada belə etmədim? İstəyərdim ki, daha yaxşı olsun. Rol aldığım elə bir film yoxdur ki, baxılmadı, izlənmədi, bəyənilmədi. Bəzən mənə elə gəlir ki, zaman keçdikcə insanlar obrazlarımı daha çox sevirlər. "Məhəllə"dəki "Məhəbbəti" daha çox sevirlər. İndi elə arvadların sayı da azalıb, gözləri açılıb, telefonu alır, atır döşəyin altına. Belələri daha yoxdur. "Hoqqa"dakı "Qızxanım"ın feysbuka bağlılığı. Orada tanış olub qaçacaq qədər saf biridir".

D.Əliyeva heç bir sosial şəbəkələrdən istifadə etməməsinə belə aydınlıq gətirib:

"Heç bir sosial şəbəkədə yoxam. Hələ oradan pul qazanacaq mərhələyə gəlməmişəm. Narahat oluram. Tutaq ki, biri ad günümü təbrik etdi. Mənim isə başım qarışdı, ya özümü ulduz hiss etdim, paylaşmadım. Gələn dəfə ad günüm olanda məni paylaşmır. Niyə, çünki bir dəfə paylaşmadım. Elə adamlar var deyəndəki, ora gələn kimi elə birinci özüm elə olacağam. Mən sizi paylaşım, siz etməyin, küsəcəyəm. Beləcə küsmələr, münasibətlərin pozulması baş verir. İtkiləri sevmirəm. O itkiləri yaşamaq istəmirəm. Görün necə həssas qadınam ki, həmin məqamlara görə, nə qədər qazanacağım pullardan imtina edirəm. Amma ola bilər. O məsələnin həllini tapmışam. Bir şirkət açacaq hesab. Məni niyə paylaşmadın deyəndə, söyləyəcəyəm ki, mən yox hesabı şirkət idarə edir".
 
Ardını oxu...
"Yumurcak" filmlerinin yurt içinde ve yurt dışında gördüğü ilgi İtalyanların dikkatini çekti. "Ortak bir 'Yumurcak' filmi yapalım" dediler.
1970'li yılların başında İtalyanlar Hollywood Westernlerinin benzerlerini çekiyorlardı. Bu filmler çok tutuldu. "Spagetti Western" denen bu tür bizde de çok ilgi gördü. Ben de, "Bunların bir benzerini yapalım" dedim ve 1973 yılında "Küçük Kovboy"u İtalyanlarla ortak çektim. Başrolde gene İlker vardı. Yapımcı gene bendim ama yönetmen İtalyan Guido Zurli idi. Senarist Arpad de Riso da İtalyan'dı..
"Küçük Kovboy" için uluslararası oyuncu kadrosu kurdum. Bizden İlker İnanoğlu, Cüneyt Arkın, Erol Taş ve kadir Savun; Fransa'dan "Cep Venüsü" olarak bilinen Pascale Petit; "Herkül" filmlerinden tanıdığımız İtalyan Alan Steele ve Amerikalı Evelyn Stewart..
Bu çekimler sırasında Cüneyt Arkın İtalya'da çok büyük ilgi gördü. Bütün sinema ve magazin dergilerinde fotoğrafları vardı. TV kanalları söyleşiler yaptı, filmlerinden fragmanlar gösterdi. Bu ilgi İtalyan film yapımcılarının da dikkatini çekti.
Hollywood'a yerleşen dünyaca ünlü bir yapımcı vardı: Dino de Laurentis. Adam bir gün bizim sete kadar geldi, Cüneyt'le tanıştı. Yanında bir fotoğrafçı ordusu vardı. Bunlar konuşurken birbiri ardına flaşlar patlıyordu. Daha sonra Laurentis, Cüneyt'i yemeğe davet etti.
Cüneyt hiçbir yapımcıyla kendisi konuşmazdı. Menajerini konuştururdu. Onun da menajeri Leon Sason'du. Leon, Türk sinemasında, belki de ilk menajerdir. Çünkü o tarihlerde menajerlik bilinen, alışılmış bir şey değildi.. Bunlar üçü birlikte yemeğe gittiler. Adam Cüneyt'i şirketine bağlamak istemiş ama şartları var. İlk şartı Cüneyt bir yıl boyunca hiçbir iş yapmadan İtalya'da kalacak, İtalyancayı ve İngilizceyi pürüzsüz bir şekilde öğrenecek; bunun karşılığında Cüneyt'e Türkiye'de kazandığının çok üstünde ücret ödenecek.. Tabii bu, Cüneyt için çok büyük bir imkandı. Hayatının dönüm noktası olabilecek bir teklifti.
O yıllarda Avrupa sinemasında hareketli, bol aksiyonlu filmler revaçtaydı. Hele dublör kullanmadan akrobatik atraksiyonlar yapmak her aktörün harcı değildi. Bu sınıfa giren üç yıldız vardı: Fransız Jean-Paul Belmondo, İtalyan Giuliano Gemma ve Türk Cüneyt Arkın..
Laurentis, Cüneyt'le temas kurmadan önce onun bütün filmlerini getirtmiş, hepsini izlemiş. Bu teklifi o filmleri izledikten sonra yapıyor..
Cüneyt bize teklifi ve şartları anlattı, çok sevindik tabii. Ama biz, onu yakından tanıyanlar, tereddüt ediyorduk. İçki sorunu bu beraberliğe gölge düşürmeyecek miydi?.. Cüneyt dünyanın en efendi insanı, en kibar, en centilmen insanıdır. Ama ağzına içkiyi koyduğu an ikinci kimliği ortaya çıkar ve saldırgan, dengesiz, çılgın biri olur..
Daha imzalar atılmadan korktuğumuz başıza geldi tabii.. Antonella adında çok genç ve güzel bir İtalyan yıldız oyuncu vardı. Daha önce Türkiye'ye bir İtalyan filminin çekimi için gelmişti. O gelişinde Cüneyt'le de tanışmış. Antonella, Cüneyt'in İtalyan basınında haberleri yayınlanınca onu arayıp buluyor; bir gece diskoya gidiyorlar. Dans mans derken Cüneyt içki içince olay çıkarıyor. kadına basıyor tokadı. İş polise intikal ediyor.. Gecenin bir vakti menajeri Leon Sason telefonla beni aradı. Uyuyordum o saatte. Uyandırdı ve durumu anlattı. Ben de "Oğlum, Türkiye'de olsa hallederdim ama burada kimi tanırım ben?" dedim. "Pineschi ile bir konuşsan" diye ısrar etti. Pineschi, yapımda koordinasyonu sağlayan İtalyan'dı. Aradım. Adam araya girdi, Antonella ile disko sahibini zorlukla ikna etti. Davacı olmaktan vazgeçtiler. Cüneyt de karakoldan çıkıp otele döndü..
Tabii ertesi gün gazeteler olan biteni bütün ayrıntılarıyla yazdı. Laurentis de bunları okuyunca Cüneyt'in geçmişini araştırıyor. Türkiye'de bir istihbarat yapıyor ki, hadisesi çok.. O an vazgeçiyor teklifinden.. Çok yazık oldu. Onun için dönüm noktası olabilirdi. Mesleki bir imkanı göz göre göre tepmiş oldu Cüneyt..
(TÜRKER İNANOĞLU, "Acısıyla Tatlısıyla Yeşilçam Anıları", Türvak Kitapları, 2020)
Not Defterimden
TEREF
 

Dünyapress TV

Xəbər lenti