Ardını oxu...
Bu gün Azərbaycanda Milli Qurtuluş Günü qeyd olunur.
Bakupost.az xəbər verir ki, bu, artıq uzun illər işğal altında olan Azərbaycan torpaqlarının əsarətdən qurtulduqdan sonra qeyd olunan dördüncü Milli Qurtuluş Günüdür.
Məhz 31 il əvvəl hakimiyyətə qayıdaraq Azərbaycan xalqını, dövlətini və millətini parçalanmadan xilas edən ulu öndər Heydər Əliyevin hazırda Silahlı Qüvvələrin Ali Baş Komandanı, Prezident İlham Əliyev tərəfindən davam etdirilən siyasəti nəticəsində Azərbaycanın ərazi bütövlüyü bərpa olunub.
Ata vəsiyyətini layiqincə yerinə yetirən Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi altında rəşadətli Azərbaycan Ordusu Ermənistan silahlı qüvvələrinin işğal altında saxladığı əzəli və əbədi torpaqlarımızı azad edib.
Bununla da Azərbaycan dövləti Müzəffər Ali Baş Komandanın rəhbərliyi ilə BMT-nin qətnamələrini döyüş meydanında təkbaşına icra edib. Beləliklə, 30 ilə yaxın müddət ərzində düşmənin zəbt etdiyi Azərbaycan torpaqları əsarətdən qurtulub.
Düz 31 il əvvəl - Milli Məclisin 1993-cü il iyunun 15-də keçirilən iclasındakı çıxışında ulu öndər Heydər Əliyev Azərbaycan dövlətçiliyinin gələcək inkişaf strategiyasını elan edib və bu gün Azərbaycan tarixinə Milli Qurtuluş Günü kimi daxil olub, Azərbaycan dövlətçiliyi yox olmaq təhlükəsindən qurtulub.
Həmin gün Azərbaycan xalqının tələbi ilə ikinci dəfə hakimiyyətə qayıdan Heydər Əliyev Ali Sovetin sədri seçilib. Bununla da uzun illər davam edən gərginlik və qarşıdurma səngiyib və ölkə vətəndaş müharibəsi və parçalanma təhlükəsindən xilas olub. Milli qurtuluş fəlsəfəsi sözün geniş mənasında Azərbaycanın mövcudluğunu, onun ən böyük tarixi nailiyyəti olan müstəqilliyini təmin edir.
Əgər müstəqilliyi qazanmaq ilkin şərt idisə, ikinci vacib məsələ suverenliyi qoruyub inkişaf etdirmək idi və bu ümummilli liderin iradəsi sayəsində reallığa çevrildi. O, Milli Azərbaycan dövlətçiliyi konsepsiyasını yaratdı. Bütün maneələrə baxmayaraq, ən qısa müddətdə ölkədə ictimai-siyasi sabitlik bərpa olundu.
Heydər Əliyev 1993-cü il iyunun 20-də Azərbaycan həqiqətlərinin dünya ictimaiyyətinə çatdırılması üçün yerli və xarici jurnalistlər üçün brifinq keçirib, iyunun 21-də isə bir sıra ölkələrin diplomatları ilə görüşüb. Bu sahədə yürüdülən siyasət respublikanı informasiya blokadasından çıxartdı. Dünyada Azərbaycanla bağlı formalaşan fikri müsbət yöndə dəyişdi. Məhz belə bir mürəkkəb siyasi şəraitdə Heydər Əliyevin böyük potensialı Azərbaycanın müstəqilliyinin qarantına çevrildi. Ümummilli liderin şəxsiyyəti, onun özünəməxsus siyasi idarəetmə qabiliyyəti, qətiyyəti və xarizması siyasi böhrana son qoydu və Azərbaycanın dünya birliyinə inteqrasiyası başlandı.
1997-ci ildə Milli Məclisin deputatları 15 iyun tarixinin təqvimə Azərbaycan Respubıikasının Milli Qurtuluş Günü kimi salınması təklifi ilə çıxış ediblər və parlament bu təklifi bəyənib. Həmin vaxtdan Heydər Əliyevin yenidən hakimiyyətə qayıdışı Milli Qurtuluş Günü kimi qeyd edilir.
 
Ardını oxu...
Çingiz Sultansoy

I hissə

"Mühacir yazarlar" silsiləsindən

Hələ sovet vaxtı, 1970-80-ci illərdə o zaman sovet nəşrləri arasında mütərəqqi sayılan "Literaturnaya qazeta"da, rus dilində, Nazim Hikmət haqqında məqalədə onun 50-ci illərin müsahibəsindən bu parçanı da oxudum:

"Ağrı-acılardan, bəlalardan danışmaq, şikayətlənmək türk milli xarakterinə ziddir. Türk gənci .döyməyindən daha həvəslə danışar, nəinki döyülməyindən...".

Təxminən 40-50 il əvvəl diqqətlə oxuduğum məqalədən gətirdiyim sitatın ayrı-ayrı sözləri dəqiq olmaya bilər, məzmunu-mənası tam dəqiqdir.

Bu özəllik bir çox dünya xalqlarının gəncində var, təbii, amma bu fikir son 120 ilin, Türkiyə və Qarabağ olayları kontekstində ağlamaqla özünə dünyada müttəfiq qazanan xalqın milli mentaliteti və xarakteriylə tutuşduranda başqa bir, xüsusi məna və aktuallıq kəsb edir.

Nazim Hikmətin mübarizəylə dolu, həbs illəri, on səkkiz illik mühacirətindən, eşqlərlə, ayrılıqlarla, ayrılmalarla zəngin həyatından çox şey bilirik, lakin görkəmli hərbçi və dövlət xadimi, mütəfəkkir olan türk, alman, polyak babalarından, əməl və hünərlərindən xeyli az.

Şairin alman və polyak babaları İslamı qəbul edib Osmanlı dövlətinə qılınclarıyla xidmət ediblər. Ana babası, Konstanty Borzęcki o vaxt üç ölkə arasında bölünmüş Polşada doğulub, Avropada inqilablar ili sayılan 1848-ci ildə silahlı üsyanda iştirak edib, məğlub olandan sonra qaçıb Osmanlıya sığınıb, İslamı qəbul edib Mustafa Cəlaləddin adı götürüb, orduda xidmət zamanı şücaət göstərərək paşa rütbəsinə qədər yüksəlib.

Müharibə və döyüşlərdə keçən həyatın, hərbi xidmətin çətinlik və qayğıları ona türk ictimai-siyasi fikrinə önəmli töhfə vermiş, fransız dilində "Les Turcs anciens et modernes» - "Qədim və çağdaş türklər" kitabını yazmağa mane olmayıb, əksinə, həvəsləndirib.

Dövrünün hakim düşüncəsi səviyyəsində türklərin ali, Avropa xalqları kimi bir xalq olması sübut olunan və Türkiyənin ictimai-siyasi fikrinə böyük təsir göstərmiş bu kitabın Mustafa Kamal Atatürkə məxsus, səhifələrində Atatürkün əliylə xeyli qeyd yazılan nüsxəsi hazırda muzeydə saxlanılır.

Anasının başqa babası Lüdviq Karl Friedrix Detroy biz tərəflərdə, Almaniyada 1827-də anadan olub, Osmanlı üçün azsaylı uğurla nəticələn XIX əsr müharibələrindən Rusiyaya qarşı Krım müharibəsində (1853-1856) döyüşüb, briqada generalı - paşa rütbəsini alıb, Mehmed Əli paşa olub və növbəti, amma uğursuz rus-türk müharibəsində Bolqarıstanda osmanlı qoşunlarının komandanı olub.

Mənim yaşıdlarım, köhnə kişilər SSRİ-də tanınan bolqar "Şipka" siqaretini xatırlayar, yəqin? O dağın - siqaretin adı o 1877-78-ci illər müharibənin, rus-bolqar qoşununun türklər üzərində qələbəsinin xatirəsidir...

Mehmed Əli paşa isə Kosovada üsyan edən serblərə qarşı vuruşanda şəhid olub.

Nazim Hikmətin yüksək rütbəli osmanlı məmuru olan atası və babasından hələ ayrıca danışağam.

Türk qanından, təmizliyindən danışmağı xoşlayan dostlar, damarlarında alman, polyak qanıyla yanaşı, çərkəz və gürcü qanı, yəni dörd başqa qan axan, sizin təbirinizcə desəm, qanı bu dərəcədə "qarışıq" olan Nazim Hikmət əsil türk kişisi deyilmi? Azı üç babası bu dərəcədə passionar və döyüşkən, istedadlı olduğu qədər də üsyankar, qanı "qarışıq” şair o millətçi zəmanədə beynəlmiləlçi, hətta kommunist olmaya bilərdimi?

Evet, vatan xainiyim, siz vatanperverseniz, siz yurtseverseniz,
ben yurt xainiyim, ben vatan xainiyim.
Vatan çiftliklerinizse,
kasalarınızın ve çek defterlerinizin içindekilerse vatan,
vatan, şose boylarında gebermekse açlıktan,
vatan, soğukta it gibi titremek ve sıtmadan kıvranmaksa yazın,
fabrikalarınızda al kanımızı içmekse vatan,
... ben vatan xainiyim.

Unutmayaq ki, o zaman həyat sosializm və kommunizm idealarını hələ iflas etməmişdi, İkinci Dünya Müharibəsindən qalib çıxan SSRİ böyük rəğbətlə qarşılanırdı, adamcıl leninizm-stalinizm siyasəti və sovet ideologiyası hələ ifşa olunmamışdı, ifşasına az qalırdı – Sovet İttifaqının qərbdəki nüfuzuna son, ölümcül zərbəni də mühacir yazar, haqqında hələ yazacağım Nobel mükafatı laureatı Soljenitsın vurdu...

Hələlik isə böyük və qüdrətli sovet dövləti kommunist və beynəlmiləlçi, mühacir şairini bütün imkanlarıyla təbliğ edir, ustadın şeirləri, özü dediyi kimi, 30-40 dildə böyük tirajlarla yayılırdı. O illərdə Nazim Hikmətin Sovet İttifaqında və sosialist dövlətlərdə əfsanəvi şöhrəti vardı.
Onun qadınlarla macəraları haqqında hələ ayrıca yazacam, o başqa bir söhbətin mövzusudur.

O mavi gözlü bir devdi,
Minnacık bir qadın sevdi...

Atamın kitabxanasında Nazim Hikmətin Bolqariada, nəfis tərtibatla türk dilində çap edilmiş altı cildliyinin üç nüsxəsi vardı, görünür, atam qalanlarını tapıb ala bilməmişdi. Evdə olan yüzlərlə kitab arasında ən yaxşı kağızda, ən yüksək keyfiyyətlə çap olunmuş kitab Nazim Hikmətin bu üç cildi idi. Latın qrafikasıyla çətinlikə oxusam da cildlərdən birini varaqlayanda rastıma çıxan misralar məni sanki ovsunladı:

Yuxuda gördüm yari,
Açılmış məmələri...

Bu misralar yalnız dəliqanlı yeniyetmə olduğum üçün ovsunlamadı, yox - oxuduğum başqa gözəl, bizim şairlər belə məhrəm mətləbləri belə cəsarət və səmimiyyətlə, belə açıq yazmırdılar.

İyirmi il sonra Nazim Hikmətin əlimə keçən rus dilinə çevrilmiş "Yusif və Züleyxa" pyesində Yusifə aşiq olan fironun hərəmi Züleyxa qəlbində, bədənində ən məhrəm, hamının gizlətdiyi, dilə gətirə bilmədiyi duyğularını elə açıq, elə səmimi və gözəl deyir ki, yazanın qələminə heyran olmaya bilmirsən...

Aydın məsələdir ki, şairin cəsarəti yalnız kağızda, yalnız erotik mövzularda təzahür etmirdi, bu həyatından, özkeçmişindən bəlli. Amma belə cəsarətin hətta stalinizm dövründə, peşəkar və könüllü stukaçlarla dolu Moskvada Stalin haqqında tənqidi-kinayəli atmacalara da çatdığını biləndə yenə də heyrətlənirsən, tək istedad yox, belə cəsarət sahibinə pərəstiş etməyə bilmirsən.

Nazim Hikməti repressiyadan bir inanmadığı Allah, bir də bəxti, yəni yenə də Allah qoruyub saxlayıb.

En güzel deniz:
henüz gidilmemiş olanıdır.
En güzel çocuk:
henüz büyümedi.
En güzel günlerimiz:
henüz yaşamadıklarımız.
Ve sana söylemek istediğim en güzel söz:
henüz söylememiş olduğum sözdür...

Mühacirət Məhəmməd Əmin Rəsulzadə başda olmaqla neçə böyük qələm sahibinin taleyinə yazılıb? Oxuduğum, sevdiklərim – Viktor Hüqo, Aleksandr Soljenitsın, İvan Bunin, Nazim Hikmət, Almas İldırım, Mirzəbala Məmmədzadə; çox bəyəndiyim, saydıqlarım - Vladimir Nabokov, İosif Brodski, Vladislav Xodaseviç, Sergey Dovlatov.

Oxuduğum mühacir yazıçılar dəfələrlə çoxdur, amma Vasiliy Aksenov, Zinaida Gippius, Dmitri Merejkovskiy, Teffi və başqalarını nə qədər istedadlı olasalar da, elə də böyük saymıram.

Mühacirətdə İstanbul və sevgilisinin həsrətiylə yazılan məşhur şeiri də hələ cavanlığımda oxumuşdum. 24 il öncə isə, may ayında İstanbula qısa, amma yaddaqalan bir ezamiyyət zamanı iki böyük imperianın paytaxtı olmuş bu möhtəşəm şəhəri dolaşarkən, may havası ciyərlərimə, İstanbulun qədim və çağdaş ruhu, təkrarsız aurası qəlbimə dolarkən Gülhane parkına da baş çəkməyə bilməzdim - elə o şerə görə. Gözlədiyimə rəğmən qətiyyən cənnət bağı, heç olmasa qeyri-adi olmayan, sadəcə adi bir parkın böyük, qollu-budaqlı olsa da adidən adi ağaclarına dördgözlə baxırdım, sanki axtarıb tapacaqdım - şair hansını gözü önündə tutub yazıb bu şeri?

Başım köpük köpük bulut,
içim dışım deniz,
ben bir ceviz ağacıyım Gülhane parkında,
budak budak, şerham şerham ihtiyar bir ceviz.
Ne sen bunun farkındasın, ne polis farkında.
Ata-baba yurdum, bu gün ağlar qalan Naxçıvanda da qoza "ceviz" deyirlər...

2 000- 2 300 il öncə deyilən latın kəlamı var - "Güclü adama hər yer vətəndir. Cəsura da", cavanlıqda oxumuşdum. Doğrudur. Lakin Nazim Hikmət kimi güclü və cəsur, yalnız mühacirətdə, Moskvada layiq olduğu qiyməti alan, əsərləri çox dillərə tərcümə və böyük tirajlarla dərc edilən, pyesləri Moskvavə başqa paytaxtların teatrlarında tamaşaya qoyulan, çoxdan layiq olduğu şöhrətə sağlığında yalnız SSRİ-də çatan adamın da birinci vətəninin həsrətini çəkməsi təbiidir. "Həsrət” şerindəki kimi...

Dənizə dönmək istəyirəm!
Mavi aynasında suları:
boy verib görünmek istəyirəm!
Dənizə dönmək istəyirəm!

Gəmilər gedər aydın üfüqlərə, gəmilər gedər!
Gərgin bəyaz yelkənləri doldurmaz kədər.
Əlbət ömrüm gəmilərdə bir gün olsun növbətə yetər.
Və madam ki, bir gün ölüm mükəddər;
Bən sularda batan bir işıq kimi
sularda sönmək istiəyirəm!
Dənizə dönmək istəyirəm!
Dənizə dönmək istəyirəm!

Əbəs yerə deyil ki, sonuncu sevgilisi və xanımı Vera Tulyakovaya "Mühacirətin nə demək olduğunu təsəvvür də edə bilməzsən” demişdi.

Şairin bu son məhəbbəti, çox romantik Love Storysi də ayrıca söhbətin mövzusudur.

Ruhun şad olsun, Ustad!

Literaz.com
Ardını oxu...
Azərbaycanda tanımış aktyor, Lənkəran Dövlət Dram Teatrının sevilən siması Əlibala Əsgərov vəfat edib.

Hurriyyet.Az xəbər verir ki, bu barədə sosial şəbəkələrdə məlumat yayılıb.

Bildirilib ki, aktyor uzun sürən ağır xəstəlikdən sonra 69 yaşında dünyasını dəyişib.

Qeyd edək ki, Ə.Əsgərov N.B.Vəzirov adına Lənkəran Dövlət Dram Teatrında 1975-ci ildən işləyirdi. Bir sıra tamaşalarda rol alan aktyor "Durnalar qayıdanda" filmində sovet zabiti, "Qəzan mübarək Paşam" filmində general Əliağa Şıxlinski obrazlarını yaradıb
Ardını oxu...
 
 
 
Ardını oxu...
"Həyatımın bu ağır dönəmində mənə bir stimul oldu. Ən sevinci günlərini yaşayıram. Rəhbərlik ediyim teatr Azərbaycanda aparıcı teatrların siyahısında yer alıb”.

Bunu Qaynarinfo-ya açıqlamasında Şuşa Dövlət Musiqili Dram Teatrının direktoru, Əməkdar artist Yadigar Muradov deyib.

Direktor bunu kollektivin yaradıcılıq fəaliyyəti ilə əlaqələndirib.

Teatr rəhbəri son arzusunu açıqlayıb:

"Ən böyük arzum Şuşa Dövlət Musiqili Dram Teatrının Akademik status almasıdır. Əminəm ki, bütün bunlar hamsı teatrın Şuşada fəaliyyəti dövründə baş tutacaq”.

Qeyd edək ki, bu günlərdə Azərbaycanda aparıcı teatrların siyahısı təsdiqlənib. Mədəniyyət Nazirliyinin Kollegiyası qərarı ilə Mədəniyyət Nazirliyinin tabeliyində Şuşa Dövlət Musiqili Dram Teatrı "aparıcı teatr” adına layiq görülüb.
Ardını oxu...
Cəfər Cabbarlı adına “Azərbaycanfilm” kinostudiyasının direktoru Nazim Hüseynov və onun müavini Aydın Hüseynov öz ərizələri ilə işdən çıxıblar.

Nazim Hüseynov işdən çıxmasının səbəbləri barədə danışmaq istəməyib. Adının çəkilməsini istəməyən bir neçə aktyor isə iddia edir ki, onların işdən çıxmasına səbəb kinostudiyanın fəaliyyətsizliyidir.

Nazim Hüseynov və Aydın Hüseynovdan başqa prodüser Emil Nəcəfov da işdən çıxmaq haqqında ərizəsini təqdim edib. Bunu “Azərbaycanfilm” kinostudiyasının Mətbuat xidmətinin rəhbəri Ramil Ələkbərov təsdiqləyib.

Yada salaq ki, “Azərbaycanfilm”in əvvəlki direktoru, rejissor Cəmil Quliyev 2019-cu ilin sonlarında vəzifəyə təyin olunsa da, bir il tamam olmamış istefa vermişdi. Sonra kinostudiyaya Fariz Əhmədov direktor gətirildi. O da çox qısa müddətdən sonra rəhbərlikdən ayrıldı.

Ovaxtkı mədəniyyət naziri Əbülfəs Qarayevin əmri ilə “Azərbaycanfilm”ə rəhbər “Salnamə”nin direktoru Nazim Hüseynov təyin edilmişdi. Ötən ilin aprelində Azərbaycan kinosunun 125 illiyi münasibətilə keçirilən tədbirdə N.Hüseynov bəzi məsələlərə aydınlıq gətirmişdi. O, 5 il ərzində dövlət büdcəsindən ayrılan maliyyədən “Azərbaycanfilm”in payına düşən hissəsinin hesabatını vermişdi: “Nəzərinizə çatdırmaq istəyirəm ki, 2018- ci ildə dövlət büdcəsindən kinoya 1 milyon yarım ayrılıbsa onun ”Azərbaycanfilm"ə verilən qismi 372 780 manatdır. O da ümumi büdcənin 24.9 faizini təşkil edir. 2019-cu ildə kinostudiyaya 1 milyon 432 222 manat ayrılıb, bu, ümumi büdcənin 22 faizini təşkil edir, 2020-ci ildə 4 milyon 524 min manatdan kinostudiyaya 658.927 min manat ayrılıb, ümumi büdcənin 14.6 faizindən söhbət gedir. 2021 -ci ildə 6 milyon 500 min manatın 3 milyon dan bir az artıq hissəsi ayrılıb" deyə, o bildirib. O bildirib ki, əksər dövlət studiyaları bağlanıb: “Hazırda iki dövlət studiyası fəaliyyət göstərir: ”Salnamə" və “Azərbaycanfilm”. Qalan studiyaların hamısı bağlanıb: “Yaddaş”, “Mozalan”, “Debüt” artıq yoxdur. Ayrılan büdcənin xərclənməsində ən qısa və şəffaf yol dövlət özəl studiyalarla tədbirlərin keçirilməsini faiz dərəcəsi ilə paylaşmaq, pitçinq, müsabiqə vasitəsilə o maliyyəni səmərəli istifadə edib normal filmlər ərsəyə gətirməkdir".

Xatırladaq ki, Cəfər Cabbarlı adına “Azərbaycanfilm” dövlət kinostudiyası 1920-ci ildə “Azərbaycan XMK-nın İncəsənət Şöbəsi” adı altında təsis olunub.

Bəs niyə son direktor postuna uğurlu təyinat olmur? Təyin olunan direktorlar az keçməmiş bu postdan ya imtina edir, ya çıxarılırlar?

Mövzu ilə bağlı kinoşünas Sevda Sultanova mövzu ilə bağlı “Yeni Müsavat”a danışıb:

“Bir müddət əvvəl keçmiş sovet ölkələrində olan kinostudiyalar ilə bağlı araşdırma etmişdim. Belə bir nəticəyə gəldim ki, bu kinostudiyalar arasında ən bərbad vəziyyətdəki olan ”Azərbaycanfilm" kinostudiyasıdır. Mədəniyyət Nazirliyi, Kino Agentliyi, ümumiyyətlə bu sahəyə məsul olan məmurlar kinostudiyanın taleyi ilə bağlı nə düşünürlər, planları nədir, bunu bilmirəm. Bu haqda heç bir məlumat yoxdur, açıqlama da verilmir.

Azərbaycan Kinematoqrafiyaçılar İttifaqı belə bir təkliflə çıxış etmişdi ki, yaxşı olardı müvəqqəti olaraq “Azərbaycanfilm” kinostudiyasının idarəçiliyi Kino İttifaqına verilsin. Lakin nədənsə, nazirlikdə bu təklif xoş qarşılanmadı. “Azərbaycanfilm” kinostudiyası bizim milli sərvətimizdir, Azərbaycan kino mədəniyyətinin təməl daşıdır. Buna görə də Mədəniyyət Nazirliyi və yaxud Kino Agentliyi kinostudiyanın taleyi ilə bağlı tez bir zamanda qəti addım atmalıdır. Hesab edirəm ki, digər MDB ölkələrində olduğu kimi “Azərbaycanfilm” kinostudiyasına milli status verilməlidir.

Həqiqətən də bu gün “Azərbaycanfilm” kinostudiyası ölü vəziyyətindədir. Ümumi təəssürat isə belədir ki, sanki bu vəziyyət nə Mədəniyyət Nazirliyini, nə Kino Agentliyini, nə də ki, digər məsul şəxsləri narahat edir. Hər kəs bu haqda yalnız pərdəarxası danışır, publik olaraq danışan yoxdur. Məsələn, Nazim Hüseynov, Fariz Əhmədov, eləcə də Müşfiq Hətəmov doğrudan da bu gün “Azərbaycanfilm” kinostudiyasının taleyindən narahatdırlarsa, bu haqda analiz yazsınlar, desinlər ki, vəziyyət niyə bu cürdür, nə etmək lazımdır, öz təkliflərini bildirsinlər, zəhmət çəkib danışsınlar".

“Bu məlumatı eşidən gündən mənim ürəyim ağrayır, çox ağır xəbər oldu”. Bunu “Qaynarinfo”ya açıqlamasında Xalq artisti Ənvər Həsənov Cəfər Cabbarlı adına “Azərbaycanfilm” kinostudiyasında rəhbər şəxslərin istefasından danışarkən deyib.

Aktyor istefaların səbəbini qurumun fəaliyyətsizliyi ilə əlaqələndirib: “Mənə məlumat verdilər ki, kinostudiyanın direktoru Nazim Hüseynov, müavini Aydın Hüseynov işdən çıxıb. 1276 nəfərlik studiya bu gün fəaliyyətsiz qalıb. O boyda binanın taleyinə bax da. ”Azərbaycanfilm" ölüm yatağındadır. Bunun sonu necə olacaq? Bizim kimi sənət adamları ortalıqda qaldı. Onları qınamıram, nə qədər işsiz qalmaq olar".

Xalq artisti Rasim Balayev bu məsələnin ona aid olmadığını vurğulayıb: “Mədəniyyət Nazirliyi eyni zamanda ”Azərbaycanfilm" kinostudiyasının rəhbəridir. Mən axı haradan bilim? Biz ictimai təşkilatıq, bizim heç bir səlahiyyətimiz yoxdur. Mən də sizin kimi uzaqdan eşidənin biriyəm. Onları işə təyin edən mədəniyyət naziridir. Bunun cavabını da nazirlik desin, biz belə şeyləri bilmərik".

Xalq artisti Xalidə Quliyeva kino sahəsinin dirçəlməsinin vacibliyini vurğulayıb: “Kinostudiya dirçəlməlidir və yaşamalıdır. Bu bizim tariximiz, eyni zamanda kino sənətinin ocağıdır”.
 
Ardını oxu...
Söhbət Azərbaycanın Xalq artisti, “Şöhrət” ordenli əfsanəvi müğənni Qədir Rüstəmovun “Sona bülbüllər”indən gedir. O, “Sona bülbüllər”dən ki, maestro Niyazi demişkən “ona qulaq asmağa bir ömür bəs etməz”. Həmin “Sona bülbüllər”dən ki, ona 300-dən çox şeir həsr olunmuşdur. O, “Sona bülbüllər” ki, bir zamanlar kosmosa yer üzünü təmsilən göndərildiyini eşitmişəm.
Əfsanəvi müğənni Q.Rüstəmovun “Sona bülbüllər”ə ilk dəfə nə vaxt və hansı münasibətlə müraciət etməsi barədə xalq arasında və sosial şəbəkələrdə müxtəlif ehtimallar söylənilir. Əfsanəvi şəxslər haqqında bu cür ehtimalların meydana çıxmasını təbii hesab edərək birini də biz hörmətli oxucuların nəzərinizə çatdırmaq istəyirik.
1972-ci ildə Bakıdan Ağdama qayıdan Q.Rüstəmov 42 yaşında Fatimə xanımla ailə qurur. Əslində bu onun ikinci evliliyi idi.
Bu vaxta kimi onun həyatından bir sevgi keçmişdi. Tanınmış müğənni, müharibə veteranı, 1973-cü ildə anadan olmuş Azər Rüstəmov bu sevginin bəhrəsidir.
Oğuz rayonunun Yaqublu kəndində yaşayan rəhmətlik Kazımova Xeyransa Kərim qızı söyləyirdi ki,1995-ci ildə Bakıda xəstəxanada müalicə olunanda yanımda Sona adlı yaşlı bir qadın qalır, müharibə dövründə əsgərlərimizə təndir çörəyi aparan və bu zaman düşmən atəşi ilə ağır yaralanan qızına (yəni Qədirin baldızına) qulluq edirdi. Dediyinə görə, o, Ağdamın Üçoğlan kəndindən idi. Sona arvad Q.Rüstəmovun birinci qayınanası olduğunu söyləyirmiş. Deyirmiş ki, Qədir məşhur “Sona bülbüllər”i ilk dəfə onun qızına aşiq olan vaxtlar oxuyub. Mahnıda sevən aşiqin dərdi, kədəri o dərəcədə güçlü çatdırılır ki, S.Səxavətin də dediyi kimi “Sona bülbüllər”i təklikdə dinləmək təhlükəlidir, adam intihar edə bilər”.
Belə çıxır ki, Qədir Rüstəmovun məşhur, ölməz və solmaz “Sona bülbüllər”i onun ilk eşqi ilə birlikdə meydana çıxıb. Lakin bu evliliyin ömrü çox qısa olub.
Güman ki, sonralar acı təəssüratlar doğurduğu üçün müğənni özü də bu ifasını bəyənmirmiş. Kulis.az “Oğlunu danışdırmayan, Habil Əliyevi özündən çıxaran, Rəmişlə yola getməyən Qədir” adlı yazıda qeyd edir ki, “Onun öz ifasından da zəhləsi gedirdi. Xüsusən “Sona bülbüllər”dən . Bir dəfə Ağdamda uşaqlar onun uzaqdan gəldiyini görüb hörmət əlaməti olaraq “Sona bülbülləri” oxudurlar, üstlərinə yeriyir, hamısını söyüb-batırır. Əvvəl elə bilirlər Qədir cavanların onu ələ saldığını düşünür. Sonra məlum olur ki, özünün də bu ifasından heç xoşu gəlmir, hər dəfə eşidəndə əsəbləşir. Bir dəfə mətbuatda etiraf etmişdi ki, bütün Azərbaycanı tilsimə salan “Sona bülübüllər” mahnısına özü bir dəfə də başdan-ayağa qulaq asmayıb. Orda-burda nə eşidibsə, odur”.
Bunlar bizim ehtimalımızı gücləndirsə də, qənaətləndirici hesab etmirik. Düzünü şahidlərin və Q.Rüstəmovu çox yaxından tanıyanların, onun həyatına ətraflı bələd olan şəxslərin söyləyəcəkləri sübut edə bilər.

İmran Verdiyev,
Azərbaycan Respublikasının Əməkdar müəllimi
 
Ardını oxu...
Faiq Sücəddinov: “”Artıq bir neçə ildir ki, “Avroviziya” öz peşəkarlığını, təravətini, nüfuzunu itirib"

Azərbaycan “İntervision” beynəlxalq musiqi müsabiqəsində iştirak edəcək. Bunu Rusiya Federasiyası Prezidentinin beynəlxalq mədəni əməkdaşlıq üzrə xüsusi nümayəndəsi Mixail Şvıdkoy rus mediasına müsahibəsində təsdiqləyib. Onun sözlərinə görə, 16-dan çox ölkə “Avroviziya”nın Rusiya ekvivalentində iştirak edəcək.

Xatırladaq ki, hələ ötən ay Rusiya prezidenti Vladimir Putin Çinə dövlət səfəri ərəfəsində bildirmişdi ki, Rusiya Federasiyası Çinlə mədəniyyət sahəsində əməkdaşlığın innovativ formalarının inkişafına, o cümlədən “İntervision” Beynəlxalq Populyar Musiqi Müsabiqəsi keçirməyə kömək edəcək.

Rusiya prezidenti vurğulayıb: “Biz əməkdaşlığın yeni formatlarının inkişafını təşviq etmək niyyətindəyik. Onların arasında "İntervision" Beynəlxalq Populyar Musiqi Müsabiqəsi xüsusilə seçilir".

Bəs “İntervision” tədricən “Avroviziya”nın alternativinə çevrilə bilərmi? Azərbaycanı “İntervision”da kim təmsil edəcək, qalibin müəyyən edilməsi qaydaları “Avroviziya”dakı kimi olacaq?

Məlum olduğu kimi, “Avroviziya” mahnı müsabiqəsi dünyanın ən böyük musiqi tədbirlərindən biri sayılır. Lakin bu müsabiqənin, sadəcə, mahnı müsabiqəsi olmadığı haqda çoxdan fikirlər səslənir. Qeyd olunur ki, “Avroviziya” siyasi münasibətlərin yumşaq ifadə platforması olmaqla bərabər, həm də Avropanın mənəvi ekspansiya siyasətini icra edən bir mexanizmidir.

Son illər isə yarışmada LGBT təbliğatı açıq-aydın hiss olunmaqdadır. Məsələn, 2014-cü ildə keçirilən müsabiqənin qalibi olan Avstriya təmsilçisi Konçita Vorst LGBT təbliğatının simvoluna çevrildi. “Saqqallı qadın” olaraq yaddaşlarda qalan ifaçının qalibiyyəti cinsi azlıqların nümayəndələri tərəfindən rəğbətlə qarşılandı və ifaçı “ikon” kimi qəbul olundu. “Simurq quşu kimi yüksəlmək” adlı parçası LGBT hərəkatlarının yüksəlməsi üçün təməl oldu.

Həmçinin 2024-cü ilin qalibi, İsveçrənin təmsilçisi Nemo Mettleri çəhrayı rəngdə qadın paltarında çıxış etməsi yenə də müzakirə yaratdı, tənqid olundu. Hətta Türkiyənin MHP sədri Dövlət Bahçeli “Yarışmada tüklü pencək və çəhrayı ətək geyinən birinin qalib olması utancvericidir” deyə bildirmişdi.

Onu da əlavə edək ki, qardaş Türkiyə ilk dəfə bu yarışmaya 1975-ci ildə qoşulub, 34 dəfə müsabiqədə iştirak edib. Lakin səsvermə sistemində dəyişiklikləri əsas gətirərək, Türkiyə 2013-cü ildən etiraz əlaməti olaraq bu yarışmada iştirak etmir.

Azərbaycana gəldikdə, ölkəmiz ilk dəfə 2008-ci ildə bu yarışmaya qoşulub. Azərbaycanın da “Avroviziya”dan imtinası mümkündürmü?

Mövzu ilə bağlı bəstəkar, Xalq artisti Faiq Sücəddinov “Yeni Müsavat”a danışıb. Faiq Sücəddinov son illər “Avroviziya” mahnı müsabiqəsinin öz nüfuzunu itirdiyini deyib: “Artıq bir neçə ildir ki, "Avroviziya" öz peşəkarlığını, təravətini, nüfuzunu itirib. Artıq bu müsabiqə yarışması əvvəlki nüfuzda deyil. Getdikcə öz səviyyəsini itirir. Açıq-aydın görürük ki, bu müsabiqə siyasiləşib, təzyiqlər edir. Bu səbəbdən qardaş Türkiyə bu müsabiqədən imtina edib.

Bundan əvvəl Avstriya təmsilçisi Konçita üzündə saqqal, qadın paltarında səhnəyə çıxdı və qalib oldu. Bu il də İsveçrənin təmsilçisi Nemo qadın geyimində səhnəyə çıxdı və qalib oldu. Halbuki yarışmada xeyli peşəkar qruplar, ifaçılar var idi. Amma onlara səs verilmədi.

Bəli, bu, müsabiqədir və görünüş fərqli ola bilər. Amma müsabiqədə qadın qadın kimi, kişi də kişi kimi olmalıdır. Əsas odur ki, ifaçı peşəkar, səsi yadda qalan olsun.

O ki qaldı Rusiyanın buna alternativ müsabiqə yaratmasına, əlbəttə ki, bu çox gözəldir. Mədəniyyət Nazirliyimiz də əgər bu yarışmada iştirak üçün razılıq veribsə, mən də bunu dəstəkləyirəm.

O ki qaldı “Avrovision”a alternativ ola biləcəyinə, indidən bunu demək mümkün deyil. Müsabiqə keçirilsin, baxaq görək hansı ölkələr necə iştirak edəcək, yarışma hansı səviyyədə aparılacaq, yalnız bundan sonra müzakirə etmək olar.

Azərbaycanın “Avroviziya”dan imtina edib-etməməsinə gəldikdə isə hesab edirəm ki, müsabiqə pis şey deyil, həm Rusiyanın “İntervision”da, həm də “Avroviziya”da iştirak edə bilərik".

Mənbə: musavat.com
 
Ardını oxu...
Baku TV-də "Qapqara" verilişinin yeni buraxılışı yayımlanıb.

Verilişin budəfəki sayının qonağı Əməkdar artist, aktyor Rafael İsgəndərov olub.

O, "Maşın şou"da qalib olduğu zaman yaşadığı yerdə böyük izdihamla qarşılanmasından bəhs edib:

"Gecə Keşləyə gəldim ki, məscidin yanında mənə görə izdiham var. Udmağım üçün nəzir demişdilər. Qapı açılırdı, həyətə qoyunlar gətirilirdi".

Oğlu bloqer Fuad İsgəndərovun məşhurluğundan da danışan Əməkdar artist onunla tərəf müqabili olmaq istədiyini söyləyib:

"Elə olub, telefonu mənə veriblər ki, Fuadla şəklimizi çək. İllərlə dostluq etdiyim adam zəng edib, deyir ki, Fuadın filan videosuna baxdım, əladır. Halbuki mənim hansısa tamaşam haqqında fikir bildirməyib", - deyə aktyor qeyd edib.

Ətraflı videoda:

 
 
 
Ardını oxu...
1 şüşə su marketdə 1 dollardır…
eyni su oteldə 3 dollar,
hava limanında 5 dollardır.
Eyni şüşə, eyni marka su...dəyişən isə ancaq yerdir.
Yəni eyni predmetə yerinə görə fərqli qiymət verilir…
Özünü lazımsız hiss edəndə, sənə dəyər verilməyəndə yerini dəyiş.
–Metyu Makkonahi
https://t.me/ibrahim_nebioglu
TEREF
 
Ardını oxu...
Yunanıstanın Simi adasında itkin düşən altmış yeddi yaşlı britaniyalı teleaparıcı Maykl Mosli ölü tapılıb.

KONKRET.az xəbər verir ki, o, çərşənbə günü qızmar istidə sahil yolu ilə təkbaşına gəzintiyə çıxdıqdan sonra itkin düşmüşdü. Polis rəsmiləri bu gün onun cəsədinin qayalıq və dənizə yaxın ərazidə tapıldığını bildirib. Onun hər hansı qəza keçirib-keçirmədiyi və ya özünü pis hiss edib-etmədiyi bəlli deyil.

Maykl Mosli Britaniya telekanallarında səhiyyə ilə bağlı proqramlarda aparıcılıq edib. O, “This Morning” və “The One Show” kimi televiziya proqramlarında, həmçinin BBC kanalında yayımlanan “Trust Me, I’m A Doctor” proqramının aparıcılarından biri olub. Maykl Musli “Royal Free Hospital”da tibb təhsili alıb.
 

Dünyapress TV

Xəbər lenti