Ardını oxu...
Kulis.az Eminquey Akifin "Meyxana, mağara və sözlər" adlı yeni yazısını təqdim edir.

Baxırsan ki, hansısa meyxana deyişməsini yerləşdiriblər yutuba.

“30 hecalig qafiye gorun sayirler ne oyun çağartır”.

Açıb baxırsan ki, on beş hecalıq qafiyədir, iki dəfə təkrarlayırlar, olur otuz.

Adam dinlədikcə yorulur.

Ona görə yox ki, ağırçəkili fikir-zad deyirlər, ona görə ki, dediklərinin məğzi təkrardır. Ümumiyyətlə, hansı meyxanaçıdan “dərin meyxana” tələb edirsən, başlayır ya dindən danışmağa, ya da “vorovskoy aləm”dən. Ya Əli, ya Hüseyn, Yusif, Züleyxa, Lotu Cavanşir, Rövşən və s. Bəlli həqiqətlər üzərindən söz oyunları etmək və alqış qazanmaq. Yəni, həqiqətən, mağarda oturan 300 adam hansısa bir meyxanaçının iddia etdiyi kimi “ağır misralar”ını anındaca başa düşür?

Əgər, doğrudan da, birnəfəsə deyilən 30 hecalıq meyxananı elə oradaca başa düşən, həzm edən 300 adam varsa, o zaman bu 300 adamla dünyanı fəth etmək olar. Amma əminəm ki, orada əl çalan, özündən gedən, tullanıb-düşən adamların cəmi-cümü on beşi meyxanaçıların dediklərini başa düşür. Qalanları, sadəcə, son misranı gözləyirlər. Son misrada soxulan söz nədirsə, əl çalanların da hay-küyü o söz qədərdir. Yox, əgər başa düşürlərsə, o zaman bu meyxanaçılar özlərinə dərin-zad deməsinlər. Bu, eləcə söz illuziyasıdır. Anında ağuşuna alır, saniyəlik. Bir misradan o biri misraya qədər. Qəfil tut əl çalanın birinin yaxasından, soruş ki, meyxanaçı nə deyirdi, gözlərini döyəcək.

Hələ o gün bu meyxanaçılar haqqında bir fikrə rast gəldim. Qardaşın biri yazmışdı ki, bu şairlərin Azərbaycanda qədri bilinmir. Onlar Avropada-zadda doğulsaydılar, bu işi orada görsəydilər, avropalılar onları əlləri üstündə saxlayardılar. Meyxana qaldı bir yana, bu guppultulu fikirlər məni elə tutdu, dəymişim dura-dura kalım töküldü.
Bir də, gördün, Avropadan meyxanaçılarımıza iş təklifi gəldi.

Nə? Avropa? Nə Avropa?

Birincisi, Avropaya meyxanaçı maraqlı olsaydı, çoxdan özünə meyxana kimi bir sənət düzəltmişdi. Ki, heç buna ehtiyac da yoxdur, rep var. İkincisi, bu adamlar avropada meyxanaçı kimi doğulsaydılar, tamamən lazımsız bir şey olacaqdılar. Avropa qazandığını film, idman, texnologiya sektorundan qazanır. Onlara iki adamın bir-birinin nənəsini söyməsi, yaxud da bəlli həqiqətlər üzərindən təkrar söz emal etməsi maraqlı deyil. Üçüncüsü, ən vacibi isə Azərbaycanda bu meyxanaçılar layiqincə, hətta layiq olduğundan da artıq dəyər verilir. Yazılı ədəbiyyat nümayəndələrinin hansı biri 150 minlik maşın sürür? Hansının cibinə 50 manatlıqlar basılır? Heç birinin. Amma ağzına gələni deyə-deyə 150 minlik maşın sürən, restoranda verdiyi hesabla gündəmə gələn azı beş-on meyxanaçımız var. Nədən narazısınız? Azərbaycanda dəyəri görən bir meyxanaçılardır, bir də səsi studiyada düzəldilən əldəqayırma müğənnilər.


Təkcə meyxanaçılar deyil, sözlə bu cür “taksavatlıq” edən şairlər də az deyil. Bir fikrə görə 15 bəndlik şeir yazan o qədər şair var ki. 14 bəndi çıxar, yerdə qalan bir bəndin heç vecinə də olmaz. Sözü eşşək kimi aşağı-yuxarı çapmamaq ən birinci elə şairin sözə qoyduğu hörmət olmalıdır. Və sonra insanların…

Hamının qohum-əqrəbasında, çevrəsində belə bir adam mütləq var. Məsələn, qarpızdan danışırsan, qayıdır ki, 1950-ci ildə Tahir idi, mən idim, bir də Zöhrab. Getdik Şüvəlana. O vaxtlar dənizin qumu belə deyildi. Dəniz də başqa idi. Adam elə danışır, elə bil o vaxtlar Xəzər dənizinin yerində Qara dəniz olub, qumu da ki Ayın səthindən gətirib töküblər. Nə isə, danışır, danışır, danışır, yarım saatdan sonra məlum olur ki, sən demə bu üç adamın kəsdiyi qarpız ağ çıxıb. Həm vaxtını alır, həm də bircə cümlə ilə deyəcəyi fikri yarım saat saqqız kimi uzadır.

“Min söz” filmi birəbir yuxarıda haqqında danışdığım insanların əyninə biçilib.

Los Ancelesdə uğurlu bir ədəbiyyat agenti olan Cek Makkal iş həyatında yalan danışmağı və insanları manipulyasiya etməyi peşəkar səviyyədə bacarır. Müştəriləri ilə münasibətlərində həmişə ən yaxşı anlaşmaları əldə etməyi bacarır, lakin bu, çox vaxt qeyri-etik yollarla olur. Bir gün, Dr. Sinja ilə qarşılaşır. Cek Dr. Sinjanın kitabını yayımlamaq istəyir və onunla müqavilə imzalayır. Müqavilədən sonra Cekin həyətində qəribə bir ağac peyda olur. Cek əvvəlcə bu ağacın mahiyyətini anlamır, lakin qısa müddət sonra ağacın sehrli olduğunu öyrənir. Ağacın hər bir yarpağı Cekin deyəcəyi sözləri təmsil edir və hər dəfə o, bir söz dedikdə, ağacdan bir yarpaq tökülür. Bu, Cekin həyatı boyunca deyə biləcəyi yalnız 1000 söz qaldığını və sözləri bitdikdə həyatının sona çatacağını bildirir.

Cek həyatda qalmaq üçün sözlərini diqqətlə seçməyə məcbur olur. İlk vaxtlar bu vəziyyəti ciddiyə almır və hər zamanki kimi danışmağa davam edir. Ancaq ağacın yarpaqları sürətlə tökülməyə başlayanda, vəziyyətin ciddiliyini dərk edir. Hər bir sözün nə qədər dəyərli olduğunu anlamağa başlayır.

"Min Söz" filmi sözlərin gücü, dürüstlük və mənəviyyat mövzularını özündə ehtiva edir. İnsanlara dürüst olmağın və sevdikləri ilə sağlam münasibətlər qurmağın əhəmiyyətini izah edir. Və ən əsası, sözü israf edənlər üçün ibrətlik filmdir.

Tövsiyə edirəm ki, 30-luq, xüsusən də 60-lıq meyxana deyənlər və xiridarlar bu filmə baxsınlar.
Amma inanmıram ki, mağarda meyxana deməkdən vaxtları olsun.
 
Ardını oxu...
   

Nəsimi Rayon Məhkəməsində Xalq artisti Flora Kərimovanın həkim Sevinc Heydərovaya və onun çalışdığı “International Medical Centre”ə qarşı iddiasına baxılıb.

Musavat.com xəbər verir ki, 1 il davam edən məhkəmə çəkişməsinin sonunda Flora Kərimovanın həkimə və klinikaya qarşı 30 min manatlıq iddiası təmin edilməyib.

Flora Kərimova iddiası ilə bağlı bunları deyib:

“Məni inandırdı ki, göz ətrafında plastik əməliyyata ehtiyacım var. Özü də könüllü şəkildə əməliyyata ödənilməli məbləğdən imtina etdi. Əməliyyat onun iş karyerasına böyük təkan olacaq, daha geniş auditoriyaya tanıdacaqdı. Özünüreklam üçün mənim sağlamlığıma ziyan vurdu”.

Müğənninin iddiasına görə, televerilişlərin birində tanış olduğu Sevinc Heydərova öz reklamından ötrü onun sağlamlığına ciddi ziyan vurub.

“International Medical Centre”də müğənninin hər 2 gözünün ətrafında əməliyyat aparılıb. O, əməliyyatdan sonra kirpiklərinin tökülməsindən, gözlərinin əyilib eybəcərləşməsindən şikayətlənir.

Təkrar əməliyyata ehtiyac duyduğunu söyləyən Flora Kərimova deyir ki, xaricdə bu əməliyyatın qiyməti 30 min manatdır və bu səbəbdən həmin pulu klinika və həkimdən tələb edib. O, məhkəmədə də 30 min manatlıq tələblə iddia qaldırmışdı.

Xalq artistinin 83 yaşı var və daha bir iddiası budur ki, onu əməliyyat edən Sevinc Heydərova ixtisasca cərrah deyil, fizioloqdur. Dediyinə görə, bu məlumatı da əməliyyatdan sonra bilib. İstər klinika, istərsə həkim Flora Kərimovanın iddialarını qəbul etmir. Klinikanın nümayəndəsi də, Sevinc Heydərova da müğənninin səsləndirdiyi ittihamların əsassız olduğunu deyirlər.

Təhsili, ixtisası barədə məhkəməyə sənədlər təqdim edən həkim Flora Kərimovanın ona böhtan atdığını bildirib. Sənədlərdə göstərilib ki, Sevinc Heydərova 2009-cu ildə Azərbaycan Tibb Universitetinin “Müalicə işi” fakültəsini bitirib və öncə həkim-nevropatoloq işləsə də, 2021-ci ildə həkimlərin sertifikasiyasından keçərək plastik cərrah kimi fəaliyyət göstərməyə icazə alıb. Klinikanın arayışında isə yazılıb ki, Flora Kərimova onlara üz tutarkən əvvəllər bir neçə dəfə müxtəlif həkimlərin onun göz qapağını əməliyyat etdiyini, sonradan fəsadlar yarandığını söyləyib. Onlardan elə həmin fəsadların aradan qaldırılmasını istəyib. Bu mübahisəyə təxminən bir il ərzində Nəsimi Rayon Məhkəməsində baxılıb.

Məhkəmə dövründə ekspertiza təyin edilib. Ekspertlər göz qapaqlarında əməliyyatdan sonra çapıq toxuması, alt göz qapaqlarında dəri defekti, üz nahiyəsində asimmetriyanın olduğunu müəyyənləşdirib. Di gəl, Flora Kərimova öncə də, sonra da bir neçə dəfə əməliyyat keçirdiyindən bu fəsadların hansı əməliyyatdan sonra yarandığını aydınlaşdırmaq mümkün olmayıb.

“Pasiyentin yaşını, dəri turqorluğunu, dəri elastikliyini, dəfələrlə cərrahiyyə əməliyyatlarına məruz qalmasını nəzərə alaraq, texniki qüsurun məhz hansı cərrahiyyə əməliyyatından sonra baş verdiyini söyləmək mümkün deyil”, - ekspertizanın rəyi belədir.

Bu rəyə dayanan hakim bir il sürən məhkəmə araşdırmalarının sonunda Flora Kərimovanın 30 minlik iddiasını rədd edib.

Flora Kərimova qərardan apellyasiya şikayəti verəcəyini deyib.

E.MƏMMƏDƏLİYEV,
Musavat.com


Ardını oxu...
  

“Verilişlərə getmirəm. Çünki aparıcılar nə danışdıqlarını bilmirlər. 40 illik aparıcılıq təcrübəm var. Televiziya aparıcılığı başqadır, gərək sözünə yiyə çıxasan. Danışdın, uçub gedir”.

Bu sözləri Əməkdar artist Çingiz Əhmədov verilişlərin birində deyib.  

Ardını oxu...

Qeyd edək ki, Çingiz Əhmədov ad çəkməsə də, teleaparıcılar haqda oxşar tənqidi fikirlər vaxtaşırı səslənir. Bəs elmi-texnoloji inkişafı da nəzərə alsaq, TV aparıcısına əsas tələblər nədən ibarət olmalıdır? Telekanallardakı aparıcılara 5 ballıq şkala üzrə neçə qiymət vermək olar? 

Mövzu ilə bağlı teletənqidçi, professor Qulu Məhərrəmli “Yeni Müsavat”a danışıb. Professor qeyd edib ki, televiziya aparıcıları ilə bağlı problemlər, narazılıqlar həmişə olub və indi də davam edir: “Bu niyə belə olur? Birinci növbədə tamaşaçılar daha çox qeyri-peşəkarlıqdan şikayətlənirlər. Məsələn, bildirirlər ki, televiziya aparıcı filan sözü dedi yerinə düşmədi, bu hərəkəti etdi uyğun olmadı və sairə. Ona görə də televiziya aparıcıları ilə bağlı danışanda mütləq bunun dəqiq təsnifatını verməliyik. Hazırda mövcud televiziya təcrübəsində 3 cür aparıcı var. Xəbər aparıcıları, analitik və ictimai müzakirə proqramlarının aparıcıları, hansı ki, onlar əksər hallarda moderatorluq edirlər, üçüncü isə narazılığın daha çox aid olduğu istiqamət - şou, əyləncə verilişlərinin aparıcıları.

Ardını oxu...

Qulu Məhərrəmli 

Xəbər aparıcılarının daşıdığı yük çox da böyük deyil, ona görə də bu aparıcılar ilə bağlı daha çox tələffüz xətaları, sözlərin düzgün deyilməməsi, intonasiyanın, vurğunun yerində olmaması haqda irad bildirilir. Əlbəttə ki, bəzən geyimlə bağlı da xəbər aparıcılarına iradlar deyilir. Məsələn, xəbər havasına uyğun olmayan geyimlərdə çıxırlar, bəzək əşyalarından istifadə çox vaxt yerində olmur, iri sırğalar, tərpənən qızıl əşyaları diqqəti cəlb edir və xəbərdən yayındır. Təəssüf ki, belə hallar olur. 

Xəbərdən törəmə, ictimai müzakirə verilişlərin, analitik proqramların aparıcıları ilə bağlı isə tələblər daha çox olur. Çünki problemi bilmək, məsələlərə dərindən bələd olmaq, tamaşaçının istədiyi problemin açılışı üçün gərəkli olan sualları yerində tapıb, məqamında vermək - bu artıq aparıcıdan xüsusi intellektual yanaşma, həssaslıq, intuisiya tələb edir. Bu sahədə tamaşaçıların zövqünü oxşayan aparıcıların sayı isə əlbəttə çox deyil. Amma bu gün “Youtube”, internet telviziyalarında xeyli sayda maraqlı, çevik, dinamik aparıcıların olduğunu görürük. Onlar daha çox azadlığın, sərbəstliyin nəticəsi kimi ortaya çıxırlar.

Qeyd etdiyim kimi, daha çox narazılıqlar, şikayətlər şou, əyləncə verilişlərinin aparıcıları ilə bağlı olur ki, bu da çox ciddi faktlara əsaslanır. Yəni ən çox problem bu sahədədir. Amma ümumilikdə aparıcılardan tələb olunan bunlardır: səmimi olmalı, danışığı, davranışı, yanaşması ilə zövq oxşamalıdır. Heç bir halda görünüşlə, danışıqla, yanaşma, verilən suallarla tamaşaçıları qıcıqlandırmaq olmaz. Bunların hamısı aparıcıdan çox böyük hazırlıq tələb edir. Tamaşaçı o aparıcıya daha çox rəğbət bəsləyir ki, həmin aparıcılar efirdə səmimidir, yalan danışmır, aktyorluq etmir, problemlə bağlı öz bilikləri var və bu problemlər haqda normal şəkildə suallar verib, cavablar alırlar, yönəldirlər, tamaşaçının adından çıxış edirlər. Bu, aparıcılar üçün çox önəmli olmalıdır".

Yeni Yazarlar və Sənətçilər İctimai Birliyinin sədri, yazıçı-kulturoloq Aydın Xan Əbilov isə qeyd edib: “Televiziya çağdaş mədəniyyətin bir qoludur. Biz nə qədər tənqid etsək də, istər dövlət tərəfindən maliyyələşən, istərsə də özəl olan telekanalların müasir düşüncəmizdə, humanitar və ictimai-siyasi, mədəni fikrimizdə rolu həddən artıq böyükdür. Televiziya və radionun inkişafına qədər Azərbaycan əhalisinin dialekt və şivələrdə danışması özünü çox qabarıq göstərirdi. Yəni danışan kimi bilirdik ki, o hansı bölgənin nümayəndəsidir. Amma televiziya ədəbi dil normalarını, xüsusən şifahi üslubu o qədər inkişaf etdirdi ki, bir çox məqamlarda, hətta dialekt, şivə, xalq dili artıq özünün yeni formalaşma dövrünü yaşadı, hazırda internetin inkişafı buna böyük rənglər qatdı. İndi Bakı və yaxud bölgə fərq etmir, hər kəs ədəbi dilin şifahi üslubunda danışmağa və yaxud yazılı üslubda yazmağa çalışır.

Ardını oxu...

 Aydın Xan Əbilov

Televiziyaları tənqid edərkən unuduruq ki, televiziya maarifləndirici olsa da, həm də biznes strukturudur, yəni onların öz biznes maraqları var. Əgər hər hansı televiziyada intellektual, savadlı, natiq, böyük düşüncə tərzinə malik aparıcı istəyiriksə, onda biz onlara Rusiya, Türkiyə, Amerika və digər ölkələrdə olduğu kimi böyük qonorarlar verməliyik, onların heç nəyə ehtiyacı olmamalıdır. Amma gəlin baxaq, bizdə aparıcılar nə qədər qonorar ala bilir? 

Daha bir məsələ, bütün dünyada televiziyalarda aparıcının bir veriliş aparması üçün onun arxasında böyük bir texniki, yaradıcı heyət dayanır. Mikrofonda onun bütün danışığını idarə edən redaktordan tutmuş, stilistinə qədər bəlkə də 100-120 nəfər bir aparıcının üzərində iş aparır, veriliş səviyyəli alınsın. Üstəlik, həmin proqramın həm müəllifi, həm də aparıcısı böyük qonorar alır. Amma qeyd etdiyim kimi, Azərbaycanda böyük qonorar demək olar ki, yoxdur, televiziya aparıcıları həm prodüser, həm rejissor, həm də redaktordur, qonaqları özü dəvət edir və sairə. Bu baxımdan aparıcılarımızın üzərinə böyük yük düşdüyünü anlamalıyıq".

Aydın Xan Əbilovun fikrincə, elmi-texniki inkişaf bütün sahələrdə olduğu kimi, televiziya və televiziya aparıcılığına da çox böyük təsir göstərəcək: “Hətta bir sıra telekanallar var ki, artıq süni zəka, süni intellektdən, robot, virtual aparıcılardan istifadə etməyə başlayıb. Düşünürəm ki, bu baxımdan teleaparıcılar bir qədər ehtiyatlı olmalıdır. Belə ki, əgər onlar keyfiyyətsiz, səviyyəsiz proqramlar, verilişlər aparacaqlarsa, tezliklə onları süni intellekt və virtual aparıcılar əvəz edə bilər. Bəli, mübahisə etmək olar ki, onların emosiya ötürmək, tamaşaçını ələ almaq və sair kimi məsələlərdə geridə qala bilərlər, lakin düşünürəm ki, texnoloji inkişafın bu cür sürətlə inkişaf etdiyi bir zamanda bu boşluğa da bir çarə tapılacaq”.

Xalidə GƏRAY,
“Yeni Müsavat”


Ardını oxu...
  

Təqribən 3 ay öncə Prezident Administrasiyası tərəfindən ATV, XƏZƏR, ARB və SPACE telekanallarının rəhbərlərinə kanalda yayımlanan bəzi verlişlərlə bağlı xəbərdarlıq edildiyi deyildi.

Qeyd edildi ki, ictimai narazılıq və narahatlıq doğuran "Bizimləsən", "Elgizlə izlə", "Səni axtarıram", "Həmin Zaur", "Gəl danış", "Yaxşılığa doğru" kimi verilişlər son illər teleradio məkanının inkişafı sahəsində əldə olunmuş uğurlara ciddi kölgə salır.

Telekanalların reytinq yarışında etik qaydaların pozulduğu, milli-mənəvi dəyərlərimizə xələl gətirildiyi, insanların şəxsi həyatına kobud müdaxilələrin yol verildiyi bildirilərək ən qısa zamanda tədbir görülməsi tələb olundu.

Bütün bunlara baxmayaraq, verilişlərin məzmununda hər hansı dəyişiklik müşahidə olunmadı. Onların bəzisi efir saatını azaltdı, bəzisi özünə əlavə veriliş açdı.

Cəmiyyətdə səsləndirilən iddialardan biri də yeni mövsümdə sözügedən aparıcıların telekanaldan birdəfəlik uzaqlaşdırılacağı idi.

"Yeni Sabah" məsələnin təfərrüatını öyrənə bilib. Tənqid hədəfi olan həmin telekanalların birində çalışan nüfuzlu mənbə sayta açıqlamasında bildirib ki, bu iddialar yeni mövsümdə özünü doğrultmayacaq.

Onun sözlərinə görə, özəl telekanalların rəhbərləri sözügedən verilişlərə alternativ tapa bilməyiblər. Ötən müddət ərzində bir neçə yeni layihə müzakirə mövzusu olsa da, onların heç birinin yüksək reytinq gətirəcəyinə əminlik yaranmayıb. Oxşar süjet xəttinə malik olan həmin verilişlərin alternativini yaratmaq mümkün olmayıb. Nəticədə, hazırda reytinqinə görə ilk sıralarda qərarlaşan "Bizimləsən", "Elgizlə izlə", "Səni axtarıram", "Həmin Zaur", "Gəl danış", "Yaxşılığa doğru" verilişlərinin yayımının gələn il də davam etdirilməsinə qərar verilib.

Məlumatlı şəxs deyib ki, gözdən pərdə asmaq üçün müəyyən kosmetik dəyişikliklərin edilməsi nəzərdə tutulub. Burada söhbət studiyaların dizaynının dəyişməsindən, cəmiyyətdə mənfi reputasiyaya malik olan ekspertlərin uzaqlaşdırılmasından və verilişlərin efir saatının qısaldılmasından gedir.

Qərara alınıb ki, sözügedən kosmetik dəyişikliklər avqust ayının əvvəlindən etibarən tamaşaçılara "inqilabi dəyişiklik" kimi təqdim olunsun.

Sonda mənbə gözləntilərin əksinə olaraq, Zaur Baxşəliyev, Lalə Azərtaş, Xoşqədəm Hidayətqızı, Zaur Kamal və Elgiz Əkbər kimi aparıcıların yeni sezonda tamaşaçıların qarşısına təkrar çıxacağını bildirib.


Ardını oxu...
  

“Yoldaşım məni əsəbləşdirdi deyə onu vurdum, bir də gördüm yerdədir”.

Bu sözləri tanınmış aparıcı, telejurnalist Sayqa Cahid efirdə səsləndirib. O, həmin anı belə xatırlayıb:

“Mənə fiziki şiddət olunmayıb. Çünki mənim bir baxışım bəsdir ki, həmin adam özünü yığışdırsın. Mən tərəfdən isə bir dəfə və təsadüfən belə bir hal baş verib. Bu isə şiddət sayılmır. Yoldaşım bir dəfə məni əsəbləşdirdi. Hamilə vaxtlarım idi. O, çox arıq və balaca, mən isə daha kök idim. Əlimlə belə etdim, dedim bəsdir. Yoruldum. Mən nə bilim ki, bu rahat dayanıb və divara dəyib yerə yıxılacaq? Bir də gördüm yerdədir. Durub dedi ki, mənim sənlə işim yoxdur”.

S.Cahid həyat yoldaşından mənəvi şiddət gördüyünü də bildirib:

“Onun mənimlə heç bir zaman işi olmayıb. Mən həyat yoldaşımdan mənəvi şiddət, basqı görmüşəm. Elə şərtlər qoyulurdu, elə sözlər deyilirdi ki, bunu da şiddət adlandırmaq olar. Mən bir müddət dözdüm. Çünki deyilirdi ki, efirdə olan adamlar evlənmək xatirinə ərə gedib-boşanırlar. Bu sözlərə görə dözürdüm”./Yenisabah.az 


Ardını oxu...
  

Zaur Baxşəliyevlə həyat yoldaşı Günayın arasından "qara pişik" keçib.

Musavat.com titul.az-a istinadən xəbər verir ki, belə düşünməyə "Zaurla Günaydının" sonuncu buraxlışında baş verənlər deməyə əsas verir.

Belə ki, hər kəsin həsəd apardığı cütlüyün sözü canlı efirdə çəp gəlib.

Günay "Sənə şiriniyyat hazırlayıram, qıza" deyən həyat yoldaşına "Bıy, gün hardan çıxdı belə?!", - ifadəsi ilə reaksiya verib. Günayın bu reaksiyası Zaur üçün də gözlənilməz olub.

Günay-Zaur cütlüyünün hər kəsi təəccübləndirən mübahisəsinin ardı videoda:

 
 
 
Ardını oxu...
"Sonuncu dəfə Amerikada olandan sonra problem yaşadım. Hətta Bakıya gələndə dəvət edib, izahat aldılar. Dedi ki, turist vizası ilə gedirsən və orada konsertə qatılırsan. İzah edə bilmədim ki, ölkəmdə tanınmış adamam, dəvət aldım və getdim. Vaxtilə Xalq artisti Mələkxanım Eyubovaya Amerikaya gedəndə deyiblər ki, oturduğun masadan durma. Videoya düşsən, olmaz".

Axşam.az xəbər verir ki, bu sözləri prodüser-aparıcı Tarix Əliyev "Xəbərin var?" proqramında deyib. O, ABŞ-yə gedmə qadağası alan məşhurların adını açıqlayıb:

"Damlanın Amerika vizasına səfirlik 1 il qadağa qoyub. Oğlu orada təhsil alır, gedib onun yanına və orada konsert dəvəti alıb. Xəbər tutublar və buna görə onun turist vizasına getməmiş imtina qoydular. Xalq artisti Gülyanaq Məmmədova da Amerikaya getmişdi, orada konsertdə çıxış etdi. Gələn kimi vizasına qadağa qoydular. Dostumuz Günay İbrahimlinin də vizasına qadağa qoyulub".
 
Ardını oxu...
Hazırda həbsxanada olan meyxanaçı Rəşad Dağlının yeni mahnısı təqdim olunub.

Teleqraf.com xəbər verir ki, mahnı meyxanaçının yutub hesabında yayımlanıb.

Bildirilib ki, "Yaxşıların qardaşı" adlı mahnı Rəşad Dağlının həbs olunmasından əvvəl yazılıb.

Şou-biznes deyiləndə bizdə yalnız toy nəzərdə tutulur. Toylardan böyük pullar qazanılması çoxlarını müğənni olmağa həvəsləndirib. İndi səsi olan da, olmayan da əlinə fonoqram diskini alıb toyda oxumağa gedir. Bəzən qazandıqları məbləğ bir işgüzar adamın illik gəlirinə bərabər olur, amma o məşhuru toyunda görmək üçün dəridən-qabıqdan çıxanlar da az deyil. Dəyərmi, dəyməzmi, bu artıq ayrı mövzudur. Bu gün qiymətlərdən danışırıq.

TEREF Lent.az-a istinadla Azərbaycan şou-biznesinin ən bahalı müğənnilərinin toy qiymətləri barədə məlumat verir.

Ən bahalı müğənni Nuri Sərinləndiricidir. O bütöv toy oxumaq üçün 25 min manat, yarım saat oxumaq üçün 8500 manat tələb edir. Əsasən Rusiya toylarını idarə edir.

Xalq artisti Faiq Ağayev bütöv toy oxumaq üçün 15 min manat, yarım saat oxumaq üçün 7000 manat qonorar istəyir.

Xalq artisti Brilliant Dadaşovanı da 15 min manat verib öz toyunuzda görə bilərsiniz. Yarım saatlıqlıq üçün 7000 manatdan keçmək lazımdır.

Abbas Bağırov bütöv toyu 18 min manata idarə edir. Yarım saatlıq dəvət üçünsə 5 min manat istəyir.

Murad Arif bütöv toy idarə eləmək üçün 11 min manat, yarım saat üçün 4 min manat istəyir.

Xalq artisti Aygün Kazımova yarım saatlıq çıxışı üçün 8 min manata gəlir.
Xalq artisti Röya Ayxanın toyunuzda oxuması üçün 10000 manat ödəmək lazımdır.

Xala artisti Tünzalə Ağayeva 7 min manat tələb edir.
Müğənni Nəfəs və Zeynəb bütöv toy oxumaq üçün yalnız özlərinə (ansambl olmadan) 5 min manat, yarım saatlıq çıxış üçün 2 min manat tələb edirlər.

Afət Fərmanqızı Azərbaycan toylarına gəlmək üçün təkcə özünə 5000 dollar tələb edir.

Toylara ən çox dəvət alan müğənnilər Vəfa Şərifova və Şəbnəm Tovuzlunun da toy qiymətləri dodaq uçuqladır. Bütöv toy üçün 10 min manat, yarım saatlıq çıxış üçün ən az 3 min manat qonorar istəyirlər.

Müğənni Rəqsanə bütöv toy üçün 5 min manat, yarım saatlıq toy üçün 3 min manat istəyir. Onun qızı Aysun yalnız yarım saatlıq çıxışlar edir. Hər çıxışı üçün 2-3 min manat qonorar istəyir. Aysunun dediyinə görə, yarım saatlıq çıxış müğənnilərə daha çox sərf edir. Onlar bir gündə bir neçə toyda, qonaqlıqda ola bilir, eyni zamanda məclisin bütün məsuliyyətini də üzərlərinə almamış olurlar.
 

Ardını oxu...
“Həyat insanı çox dəyişdirir. Bəzən illər keçdikcə hətta doğma və yaxın bildiklərindən elə zərbələr alırsan ki, çox pis olursan. Bunun qarşısını almaq üçün isə qarşındakını tanımaq və ehtiyatlı olmaq lazımdır. Düşünməməlisən ki, bu belə pisliyi edə bilməz. Xeyr, elə pislik edər ki, ayağa qalxa bilməzsən”.

Bizim.Media xəbər verir ki, bu sözləri Əməkdar artist Könül Kərimova qonaq olduğu “Zaurla Günaydın” verilişində deyib.

Son günlər əhvalının yaxşı olmadığını deyən sənətçi bu vəziyyətdən çıxmaq üçün yaxın günlərdə istirahətə gedəcəyini bildirib:

“Mənim bu halda olmağımın səbəbi illərlə üst-üstə yığılan məsələlərdir. Mən çox yorulmuşam (ağlayır). Düşünürəm bir müddət harasasa gedim, dincəlim”.

Dünyapress TV

Xəbər lenti