Ardını oxu...
DİA.AZ: - "Şikayətim" Cinema Plus"dandır". DİA.AZ bildirir ki, bu barədə "Şimayətim Var" adlı sosial qrupdakı paylaşımında Nail Gözəlov adlı istifadəçi giley edir.

Narazı vətəndaş yazır: "21 aprel 2023-cü il tarixində saat 23:45-də Gəncə şəhərində yerləşən Gəncə Mall-da Cinema Plus kinoteatrın “Большой прыжок” filminin seansında olarkən seans yarısından kəsildi və zalın işıqları yandırıldı. Bununla bağlı seyredicilərə heç bir xəbərdarlıq edilməyib və problemlə bağlı müraciət ediləcək məsul bir şəxs də olmayıb. Bu dərəcədə məsuliyyətsizlik halları nədən baş var siz qiymət verin!"

İddia olunanlarla bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...
Ardını oxu...
Aprelin 22-i Xalq artisti Ağahüseyn Cavadovun doğum günüdür. “Kulis.az” aktyor haqqında maraqlı faktları təqdim edir.

Ağahüseyn Xəlil oğlu Cavadov 1894-cü il aprelin 22-də Bakının Xırdalan qəsəbəsində doğulub. Anası Hürmət xanımın ən böyük arzusu oğlunu savadlı bir insan kimi görmək idi. Bunun üçün də o, oğlunu əvvəlcə mollaxanaya aparır. Daha sonra Ağahüseyn Cavadov Bakıda, “Səadət” məktəbinə daxil olur. 1919-cu ildə həmin məktəbi bitirsə də, maddi vəziyyəti ona təhsilini davam etdirməyə imkan vermir. Məcburiyyət qarşısında qalan Ağahüseyn ailəsinə kömək məqsədi ilə tacir yanında işləməyə başlayır.
Ardını oxu...
İşləməklə bərabər imkan tapan kmi teatr səhnələrində göstərilən tamaşalara baxmağa gedən Ağahüseyn Cavadov sevdiyi aktyorların ifasına heyran qalır. Nə zamansa onlarla birgə səhnəyə çıxacağını arzu edir.

1920-ci ildə Azərbaycan Hərbi Komissarlığının Siyasi İdarəsinin yaratdığı teatrın Azərbaycan bölməsində aktyor kimi fəaliyyətə başlayır. Bölməyə Sidqi Ruhulla rəhbərlik edir. Ağahüseyn Cavadov həmin teatrda səhnəyə qoyulan Əbdürrəhim bəy Haqverdiyevin “Bəxtsiz cavan”, “Ac həriflər”, Soltanməcid Qənizadənin "Xor-xor", "Dursunəli və ballıbadı", Mirmahmud Kazımovskinin “Molla Cəbi”, “Daşım-daşım” pyes və vodevillərinin tamaşalarında iştirak edir.
Ardını oxu...
1921-ci ildə yeni yaradılmış Bakı Türk Azad Tənqid-Təbliğ Teatrına dəvət alır. Həmin teatrdakı fəaliyyəti yaradıcılığının ən maraqlı dövrü olur. Sonralar bu teatr Gəncə şəhərinə köçürülür. Aktyor burada “Bəxtsiz cavan”, “Pepo”, “Namus”, “Morqanın qohumu” adlı tamaşalarda çıxış edir.

1930-cu illərin sonlarında sovet hakimiyyətinin repressiya siyasəti çoxlarının həyatını məhv edir. Həbslər başlananda Ağahüseyn Cavadovun da başının üstünü təhlükə alır. O, həbs olunacağını hiss edib, bir müddət uzaqlaşmaq, yaddan çıxmaq üçün Gəncəni tərk edib, Bakıya köçür və bununla da repressiyadan canını xilas edə bilir.

1938-ci ildə yeni təşkil olunan Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya Teatrına Ağahüseyn Cavadov da dəvət olunur. Beş ildən sonra o, Akademik Milli Dram Teatrının truppasına qoşulur və ömrünün sonunadək bu teatrda işləyir. Burada o, “Nişanlı qız”, “Almaz”, “Dönüş”, “Solğun çiçəklər”, “1905-ci ildə”, “Həyat”, “Yadigar”, “Əcəb işə düşdük”, “Müfəttiş”, “Canlı meyit”, “Şeyx Sənan”, “Mənim günahım” tamaşalarında maraqlı rollar yaradır.
Ardını oxu...
Ədəbi əsərlərimizin bir çoxunun efirdə və mavi ekranda səslənməsində Ağahüseyn Cavadovun xidməti böyük oldu.

Filmlərdə yaddaqalan rollar yaradıb. “Bəxtiyar”da Rza, “Görüş”də Əbülfəz rolu tamaşaçılar tərəfindən çox sevilir.

Sonralar o, "O olmasın, bu olsun", “Qızmar günəş altında”, “Əhməd haradadır?”, “Kölgələr sürünür”, “Bir qalanın sirri”, “Sehrli xalat”, “Şərikli çörək”, “İstintaq davam edir”, “Mən ki gözəl deyildim”, “Bizim Cəbiş müəllim” və s. filmlərdə epizodik, amma yaddaqalan obrazlar yaradır.
Ardını oxu...
Aktyor müsahibələrinin birində öz yaradıcılığı haqqında deyir: “İstedad anadangəlmə olur. Elə ilk dəfə səhnəyə çıxanda başa düşdüm ki, teatra həvəs göstərmək, istedad azdır. Sənətdə qalmaq üçün özünə qarşı yüksək tələbkarlıq və işdə inad göstərmək də vacibdir. Səhnədə mənim müəllimlərim Sidqi Ruhulla, Mirzağa Əliyev və Hacıağa Abbasov oldular. Onlar mənə rol üzərində işləməyi, bu sənətin ifadə vasitələrindən peşəkarcasına istifadə etməyi öyrətdilər”.

Ağahüseyn Cavadov 1931-ci ildə respublikanın Əməkdar artisti, 1938-ci ildə isə Xalq artisti fəxri adlarına layiq görüldü.
Ardını oxu...
Cavadovla bağlı bir çox maraqlı hadisələr də xatırlanır. Teatrşünas İlham Rəhimli “Səhnəsiz gülüş” kitabında olmuş bir əhvalat barədə yazır:

“Dram Teatrında rejissor Mehdi Məmmədovun quruluşunda Mehdi Hüseynin “Alov” pyesinin tamaşası oynanırmış. Fasilədə aktyorlar bufetdə çay içirlər. Tamaşadakı Bədəl rolunun ifaçısı, Xalq artisti Mustafa Mərdanov taxma bığ ona mane olduğu üçün çıxarıb yanına qoyur. İkinci pərdə başlayır. Gedəndə bığı götürməyi unudur. Xalq artisti Ağahüseyn Cavadov da onunla birgə süfrə arxasında oturubmuş. O, Mustafa Mərdanovun bığı yaddan çıxardığını görür, ancaq bir söz demir. Onlar səhnəyə çıxhaçıxda Ağahüseyn Cavadov istehza ilə gülərək deyir:

- Mustafa, bığın qaldı bufetdə. Mehdi müəllim səni bığsız görüb alnına yağlı töhmət yapışdıracaq.

Mustafa Mərdanov özünü itirmir. Baxır Ağahüseyn Cavadovun üzünə və qəfildən onun taxma bığını qoparıb tez yapışdırır özünün bığ yerinə. Cəld addımlarla səhnəyə gedir. Ağahüseyn Cavadov çaş-baş qalır. Əvvəlki, epizodlarda onu bığlı görmüş tamaşaçılarda gülüş doğuracağından qorxub səhnəyə də çıxmır. Səhəri gün teatrın bildiriş və elanlar lövhəsində “Alov” tamaşasının gedişində səhnə etikasını pozduğuna görə xalq artisti Ağahüseyn Cavadova şiddətli töhmət verilsin” elanı asılır”.

Ardını oxu...
Ağahüseyn Cavadov ailəsində də çox sadə və mehriban insan olub. Nəvəsi Rasim Cavadov babasını belə xatırlayır:

“Babam özü varlı olmasa da, dövlətli bir ailənin qızıyla evlənmişdi. Onun həyat yoldaşı Surat xanımın atasının Bakının Sabunçu kəndində və indiki Mirzağa Əliyev küçəsində çoxlu mülkləri var imiş. Onların hamısı müsadirə edilməmişdi. Nənəmlə babamın yeddi övladı - üç qızı və dörd oğlu olub. Qızlarından biri gənc yaşında vəfat edib. Mən həmin bibimi görmədim. Amma ailəmizdə bu nakam gənc qızın itkisini nənəmin və babamın bitməyən dərdində, kədərində hiss edirdim. Altı uşağı isə nənəmlə babam evləndirmiş, hamısını ev-eşik sahibi etmişdilər. Surat nənəm əlli yeddi yaşında dünyadan köçdü. Babam ondan sonra uzun illər yaşadı. Evlənmədi”.

Ağahüseyn Cavadov sağlam adam olsa da, ömrünün son illərində şəkər xəstəliyinə mübtəla olur.

1981-ci ilin 20 iyununda Bakıda dünyasını dəyişir.
 

Ardını oxu...
20-21 aprel tarixlərində Bakıda Ümummilli Lider Heydər Əliyevin 100 illik yubiley tədbirləri çərçivəsində Mədəniyyət Nazirliyi və Heydər Əliyev Mərkəzinin birgə təşkilatçılığı ilə “Azərbaycan Kinosu – 125: Reallıq, Çağırışlar və Hədəflər” mövzusuna həsr olunmuş Kino forumu baş tutub.

Forumda ölkənin mədəni-ictimai xadimləri, xarici qonaqlar və media nümayəndələrinin iştirak etməsinə baxmayaraq, kino sahəsinin məhşur siması və peşəkarlığı ilə öz sənətinin möhürünü vuran Orxan Mərdan diqqətdən kənarda qalıb. Uzun illər kino sahəsində çalışan O.Mərdanın belə bir foruma dəvət olunmamasının səbəbi bəlli deyil.

Baş tutan forumda iştirakçılar tərəfindən bir çox məsələlər tənqid olunub. Xarici dildə filmlərin yayımlanması, dövlət sifarişli filmlərin keyfiyyətinin aşağı olması, kinoprodüserlərin bu cür forumlarda iştirakının məhdud olması, kinotetrların sayının az olması və ağır şərtlərin olması, bəzi bürokratik əngəllərin olması tənqid olunan məsələlər arasında əsas yer tutub.

Tədbirdə tanınmış kinoprodüser Orxan Mərdanın foruma dəvət olunmaması isə ayrıca sərt tənqid edilib. Bu tənqid iştirakçılar tərəfindən alqışla qarşılanıb və tənqid kütləvi hala çevrilib. Beləliklə, Orxan Mərdanın diqqətdən kənarda qalması sonda böyük etiraza səbəb olub.

Bir çox incəsənət nümayəndələri və ictimaiyyət nümayəndələri öz sosial şəbəkə hesablarında Orxan Mərdana qarşı bu cür biganə münasibətin olmasına etiraz ediblər.

Qeyd edək ki, O.Mərdan “Xoxan”, “Naxox”, “İkinci Pərdə”, “Qaragöz”, “Zəhər tuluğu” və s. kimi filmlərin baş prodüseri olub. “Xoxan” filmi ilə insanların kinostudiyalara getməsinin təməlini qoyub. Baş prodüseri olduğu “Zəhər tuluğu” filmi isə son ilin ən çox baxılan filmi olub. Eyni zamanda Orxan Mərdan Azərbaycanın 30-dan çox bölgəsində filmlər nümayiş etdirib.

Məqaləyə dair fotomateriallar:

Zaur Qənbərov
Sarkazm.az

Ardını oxu...
Ardını oxu...
Ardını oxu...
Ardını oxu...
Ardını oxu...
 
Ardını oxu...
Bir çox türkiyəli məşhur Ramazan Bayramı münasibətilə sosial şəbəkə hesabında uşaqlıq fotosunu paylaşıb.

BAKU.WS xəbər verir ki, sözügedən tanınmışlar arasında müğənni Teoman da yer alıb.

55 yaşlı ifaçının qəmli arxiv fotosu izləyicilərini xeyli kədərləndirib. Teoman isə şəkilinə "Bədbəxtlikdən öləcəm" qısa şərhini əlavə edib.

İzləyicilərindən biri isə onun fotosuna "Sən uşaq vaxtı da xoşbəxt deyilmişsən" sözlərini yazıb.
Ardını oxu...
 
Ardını oxu...
Bu gün və sabah İslam dünyasında,o cümlədən Azərbaycanda Ramazan bayramı qeyd olunur. Müqəddəs Ramazan bayramı müsəlmanlar tərəfindən hicri təqviminin ikinci (622-ci il) ilindən qeyd olunmağa başlayıb.

Ramazan ayı insanlara Allahı sevməyi öyrədir; onlara öz iradəsini, dözümünü yoxlamaq imkanı verir; insanları gözüaçıq, təmiz vicdanlı olmağa yönəldir və bunlar orucla ifadə olunur.
Orucluq öz tarixinə Məhəmməd Peyğəmbər (s.ə.s) tərəfindən Mədinədə bu məqsədlə Ramazan ayı keçiriləndən başlayır. Məhz Ramazan ayının axırıncı 10 gecəsinin birində Quran nazil edilib. Deyilənlərə görə, bu hadisə ayın 23-dən 24-nə, ya da 26-dan 27-nə keçən gecə baş verib.

Bu gecə “leylətül-qədr” - qüdrətli, əzəmətli gecə adlanır. Quranda bu gecə haqqında belə yazılır: “Biz bu gecə, həqiqətən, qüdrət, əzəmət hədiyyə etmişik; bu gecə 1000 aydan da qüdrətlidir. Mələklər aşağı enərək Allahın əmrini gözləyirlər, bu gecə şəfəq doğanadək əmin-amanlıqdır, sülhdür” (97:1-5).

Azərbaycanda Ramazan bayramı 1993-cü ildən dövlət səviyyəsində qeyd olunur.

Qafqaz Müsəlmanları İdarəsindən (QMİ) bildirilib ki, Ramazan Bayramı ilə əlaqədar bayram namazı aprelin 21-də qılınacaq.

Bayram namazı “Təzə Pir”, Göy məscid, Məşədi Dadaş Məscidində saat 09:00-da, Xanım Fatimeyi Zəhra və İlahiyyat məscidində saat 08:00-da qılınacaq.

Qeyd edək ki, bu il Azərbaycanda Ramazan ayı martın 23-dən başlayıb.
 

Ardını oxu...
“Müğənni ayrı şeydir, oxuyan ayrı şey. Müğənni müğənni olmalıdır, oxuyan da oxuyan. Bunların bir-birindən çox böyük fərqi var. Müğənni professional, təhsilli, dünyagörüşlü olmalıdır. Kim əlinə mikrofon alırsa, studiyaya gedib mahnı oxuyur. 90 faiz estradamızdakı müğənnilərin səsi yoxdur. Hətta başqalarının səsi ilə oxuyanlar da var. Elələri var ki, düşünür ki, qoy efirə çıxım, məni görsünlər, bəlkə kimsə mənə sponsorluq edəcək? Heç vaxt həyatım boyu acından ölməmişəm, ucuz musiqinin də arxasınca qaçmamışam. Məqsədim odur ki, insanlar düzgün musiqini dinləsinlər. Mən milyoner olmaq, villalar qazanmaq arzusunda deyiləm. İstəyirəm ki, düzgün sənətlə məşğul olum, belə də yaşayım. Mən toy oxuya bilməzdim ki?! Savadlı musiqini dinləyən yoxdur. Mən öz repertuarımı oxuyuram toylarda. Toy sənəti televiziya sənətindən ayrılmalıdır”

DİA.AZ bildirir ki, bunu Moderator.az-a açıqlamasında tanınmış müğənni İntiqam Kərimov deyib.

“Mən xalq artisti tanıyıram ki, iki sözü ard-arda oxuya bilmir, oxuduğu da başdan-ayağa xaricdir. Xalq artisti olmaq, sənətkar olmaq demək deyil. Elə xalq artistləri var ki, onlar ümumiyyətlə efirə çıxmamalıdırlar. Vaxt var idi ki, indi xalq artisti olmuş bəzi sənətkarlara studiyada vaxt vermirdilər ki, zapis etsin. Mən amma opera tamaşaları oxuyurdum. Beynəlxalq müsabiqələrdə çıxış edib, Azərbaycana diplomlar gətirmişəm. Onların mənim yanımda sənətdən danışmağa, oxumağa üzləri yoxdur. Yeni bir şey meydana çıxıb. Bir sözdə 4 dəfə nəfəs alırlar. Sözdə nəfəs almaq olmaz. Cümlə var, cümlənin qurulması var. Biz axı azərbaycanlıyıq. Cümlə quruluşu var, vurğunun yeri var. Mən istədiyim kimi oxuyuramsa, o nədir elə? İlk növbədə mən Azərbaycan dilini zəhərləyirəm, pis günə qoyuram, sonra da musiqisini” deyə sənətkar bildirib.

İntiqam Kərimov vaxtilə Rusiyada fəaliyyət göstərdiyini də bildirib.

“Hərbi xidmətdən əvvəl də qrupumuz var idi, orada oxuyurdum. Hərbi xidmətdə olanda geyimimi geyindim, öz-özümə Polad Bülbüloğlunun “Şən Azərbaycan” mahnısını oxumağa başladım. Bir də gördüm ki, məni hərbi orkestrin solisti ediblər. 2 il oxudum. Bir dəfə oradakı konsertdə o vaxtkı Mədəniyyət Nazirimiz Zakir Bağırov mənim səsimi eşidib, dedi ki, “oğlum milli kadrsan, gəl, səndən ötrü bütün şərait yaradacağıq”. Azərbaycana gəldim, bir müddət keçdi Zakir müəllim özü rəhmətə getdi. 1982-ci ildə artıq efirlərə çıxırdım” deyə müğənni bildirib.

“Hansı məşhur müğənnilərlə çalışmısınız?” sualına isə müğənni belə cavab verib.

“Samir Piriyev, Ceyhun Bakinskiyə müəllimlik etmişəm. Sevda Yəhyayevanın səsini 3-4 ay cilalayıb, yerinə oturtmuşam. Yanıma elə insan gəlib ki, danışmağı bacarmayıb, həkimin məsləhəti ilə vokala dərsə gəlib. O insan bu dəqiqə bütün toylarda master-klass göstərir” deyə İntiqam Kərimov bildirib.

Ardını oxu...
“Son iki il, yəni pandemiya bizi 100 il dala atdı. Qoymadı ki, işləyək, yaradaq, oxuyaq. Gənclər bunu dərk etmir, amma bizim beynimiz yatdı. 2 il azdır ki? Harada iş var? Mən xalq artistiyəm, prezident mənə ev bağışlayıb, “prostoy” adam deyiləm ee, kralam. Mən Cavan Zeynallıyam! Sənətkara hörmət etmək lazımdır, indiki cavanlar nə bilir ki, hörmət nədir? Çünki bizim dövrün insanları getdi, qaldı gənclər. Heç mənim efirlərə qayıtmağımı istəmirlər. Mən yüksək professional musiqiçiyəm, cazmenəm, pianoçuyam. O müğənnilər sadəcə 1-2 mahnı oxuya bilirlər. Ona görə də deyirlər ki, Cavan efirlərə çıxmasın, lazım deyil. Mənə paxıllıq edirlər”.

DİA.AZ bildirir ki, bunu Moderator.az-a açıqlamasında xalq artisti Cavan Zeynallı deyib.

“Bir neçə il bundan əvvəl ölüm xəbərimi yaymışdılar. Mənim də heç nədən xəbərim yoxdur, evdə yatırmışam. Bilirəm ki, bütün bunları edənlər paxıl insanlardır. Hamı Röya xanıma zəng edib soruşurdu ki, “Cavana birdən-birə nə oldu ki, rəhmətə getdi?”. Röya xanım da o anda yolda olub, tez mənə zəng edib, hal-əhval tutdu. Bir dəfə də şəkilimi qara çərçivəyə saldırıb, paylaşmışdılar. Bu artıq mənə sataşmaqdır. Bütün bunlar mənim uzun ömürlü olmağıma işarədir. İnşallah” deyə sənətkar bildirib.

Xalq artisti həyat yoldaşının ölümündən də danışıb.

“Yazırlar ki, “Cavan Zeynallının həyat yoldaşı rəhmətə getdi”. Başlıqlar yazıb, olanı da şişirdirlər! Nə oldu?! 27 il birlikdə yaşamışıq. Heç vaxt aramızda inciklik falan olmayıb. Elə mahnılarım var ki, sözlərini Röya xanım yazıb. O mahnıları yoldaşım üçün səsləndirirəm. Artıq özümə gəlirəm. Həyatdır, nə deyəsən? Belə oldu! Evlilik üzüyümü hələ də barmağımdan çıxarmamışam. O üzük ölənə qədər barmağımda qalacaq. Cavanlıq illərimdən tək yaşamışam, indi də mənə tək yaşamaq çətin deyil. Həyat yoldaşım sən demə vəsiyyət edibmiş ki, mənə nəsə olsa Qusarda dəfn edin. Mənim onun bu vəsiyyətindən xəbərim olmayıb. Elə də oldu! Onu Qusarda dəfn etdik. Həyatsevər xanım idi. Allah bizə övlad verməsə də, biz xoşbəxt illər keçirdik” deyə sənətkar bildirib.

“Kiməsə vəsiyyət etmisiniz?” sualına sənətkar belə cavab verib.

“Heç kimə vəsiyyət etməmişəm. Hələ ölməyi düşünmürəm. Mən 150 il yaşayacam. Mən bunu bilirəm. Siz hamınız dünyadan köçəcəksiniz, amma mən yaşayacam. Mən özümə çox yaxşı baxıram” deyə xalq artisti bildirib.

Cavan Zeynallı pedaqoji fəaliyyətlə məşğul olduğu Mədəniyyət və İncəsənət universitetindən çıxdığını da bildirib.

“Orada vəziyyət çox pisdir. Ona görə də universitetdən çıxmışam. Musiqiyə fikir vermirlər. Musiqi heç kimə lazım deyil” deyə sənətkar bildirib.

Ardını oxu...
“37 ildir ki, pedaqoji fəaliyyətlə məşğul oluram. Hər 4 ildən bir, hər sinifdən bir-iki qazancım olur. Müəllim olaraq mənim borcum ondan ibarət olur ki, tələbənin istedadını üzə çıxarım. Bəzi tələbələrin öz istedadlarından xəbərləri belə olmur. Sən çox adi bir işi görürsən. Onları bir az özlərinə tanıdırsan, onlar da sonradan öz işləri ilə məşğul olurlar. Sən əgər müəllimsənsə, bu sənin ilk vəzifəndir, işindir. Bəzən deyirlər ki, “istedad Allah vergisidir, məndə fitri istedad var”. Mən bu cür insanlardan uzaq dururam. Onların heç müəllimlərə belə ehtiyacı yoxdur. İstedad zəhmətdir, təhsildir. İnsan təhsilsiz heç bir iş görə bilməz. Hər şeyin başlanğıcında istedad dayanır. Bu sahədəki insanların çoxu elə bilir ki, onlarda hər istedad var, təhsil lazım deyil. Əgər kimsə bu gün hər şeyi bildiyini düşünürsə, o dünyadan da gedə bilər. Çünki hər şeyi bilir axı. Bu baxımdan mən hələ özüm də tələbəyəm, öyrənirəm”.

DİA.AZ bildirir ki, bunu Moderator.az-a açıqlamasında xalq artisti Vidadi Həsənov deyib.

Xalq artisti bildirib ki, ilk çəkildiyi “Bəyin oğurlanması” filmi olub. Aktyoru 18 il filmə çəkməyiblər.

“4-cü kursda oxuyurduq. 1984-cü il idi. “Bəyin oğurlanması” filminə dəvət aldıq. Filmi ilk Tofiq İsmayılov çəkməli idi. O həm də bizə dərs deyirdi. Məni və Fizuli Hüseynovu dəvət etmişdi, biz bir sinifdə oxuyurduq. Sonralar bizə bəlli olmayan səbəblərdən filmi Ceyhun Mirzəyev və Vaqif Mustafayev çəkdi. Onlar ssenariyə bir az dəyişiklik etdilər, amma bizi də filmdə saxladılar. O dövrdə filmə çəkiləndə heç kinonun nə olduğunu bilmirdim. Adi tələbə idim, ilk dəfə idi ki, çəkiliş meydançasına gəlirdim. Mənim üçün kino onda qaranlıq bir sahə idi. Nə deyirdilər onu da edirdim. Aktyorun ilk növbədə görəcəyi iş rejissorun dediklərinə əməl etməkdir. Bu filmdən sonra elə oldu ki, bir ildə iki filmə çəkildim. 1986-cı ildən kino ilə bağlı yaradıcılığım dayandı. Bir də 18 ildən sonra məni filmə çəkməyə başladılar. Mühit şərtləri dəyişdi, 1990-cı illər başladı. Elə bir zaman idi ki, incəsənət adamları yaxşı bir çıxış yolu tapa bilmirdilər. Yaxşı bir ssenari tapanda da, pul olmurdu. 2000-cı illərə qədər heç bir filmə çəkilmədim. Sonra Ramiz Əzizbəyli məni “Yalan” filminə dəvət etdi. Məni öncə çoban rollarından birinə çağırmışdı. Ssenarini oxuyanda ondan xahiş etdim ki, məni də əsas rollardan birinə çağır. Bunu özüm təkid etdim. Yaxşı ki, təkid etmişəm. Baş rolda çəkildim. O filmlə hər şey dəyişdi, mütəmaddi olaraq filmlərə çəkildim” deyə sənətkar bildirib.

Xalq artisti bildirib ki, yaxşı film çəkmək üçün öncə yaxşı maddiyat olmalıdır.

“Zəncirin biri qırılanda sonra 20 il lazım olur ki, o zəncir bərpa olunsun. Burada bir az ehtiyyatlı olmaq lazımdır. Bu mənəviyyat məsələsidir, bu incə sənətdir. Son 10 ildə Azərbaycan kinosu bir neçə film istehsal edib. Hollivudda isə bir ildə min film çəkilir. Bizim çəkdiyimiz 5-6 filmdən yarısı festivallarda mükafatlar qazanır. Rüfət Həsənovun “Daxildəki ada” filmində mən də çəkilmişəm. Bu film minimal büdcəyə çəkilib, amma getdi “ən yaxşı rejissor işi” mükafatını aldı. Kino pul tələb edən sahədir. Kino komanda işidir. Tək adamla düzəlmir. Bir çəkiliş meydançasına 40-dan çox adam gəlir. Yaxşı maddiyat olmalıdır ki, sabah bu rejissor da kimdənsə nəsə tələb edə bilsin. Ona 150 manat maaş verib, ondan nə istəyə biləcəksən? Utandığından heç söz də deyə bilməyəcəksən. Çox vaxt özü də gedib ona kömək edir. Elə festivallar var ki, filmin büdcəsinə baxılır” deyə sənətkar bildirib.

Vidadi Həsənov bildirib ki, son illər mənfi rollar oynayır.

“Kinoda müxtəlif rollar oynamışam, təkcə qəddar rollar oynamamışam. Son illərdə seriallarda daha çox mənfi rollarla çıxış edirəm. Aktyorun birinci işi bacarmaqdır. Mənə nə rol təklif olunursa, çalışıram ki, onu bacarım. Çünki hər yeni işi, yenidən başlayırsan. Əvvəlki təcrübələrin, öyrəndiklərin sadəcə əlində əlbəsələrə çevrilir. Amma sən heç nədən yeni bir insanı düzəldirsən” deyə xalq artisti bildirib.
Ardını oxu...
Teref.az Kulis.az-a istinadən yazıçı Fərman Kərimzadə haqqında 10 maraqlı faktı təqdim edir.

Yazıçı 1937-ci ildə Qərbi Azərbaycanda dünyaya göz açıb və 12 yaşında olanda ailəsi deportasiya olunub.

***

Qaçqınçılıq dövrü çox ağır günlər yaşayıb. Hətta bir dəfə özü deyirmiş ki, Bakıya ayağında qaloş piyada gedib.

Həyat yoldaşı Xalidə xanımı universitetdə oxuduğu dönəmlərdə görüb və onu sevib. Lakin Xalidənin ailəsi Fərman Kərimzadənin kasıb olduğu üçün qızlarını ona vermək istəməyiblər. İmkanlı ailə olan Xalidənin ailəsi bəhanə gətirib ki, qızları hələ uşaqdır, yemək də bişirə bilmir. Şair Məmməd Aslan, Fərman Kərimzadənin yaxın dostu kimi bu məsələni həll edəcəyini, ailənin “hə”sini alacağını söyləyib. Ancaq elçiləri qovurlar. Çarəsiz qalan Fərman Kərimzadə qızı qaçırmağa məcbur olur.

***

Fərman Kərimzadənin öz ailəsindən başqa bir ailəsi də varmış. O qadından yazıçının bir qızı dünyaya gəlib. Yazıçı, Fərman Kərimzadənin qızı Yeganə Kərimzadə o anları belə xatırlayır: “Atam bir müddət, hardasa il yarım anamdan ayrılıb, başqa qadınla yaşayıb, sonra geri qayıdıb. Bu mənim uşaqlıq yaddaşımda travma kimi qalıb”. Yazıçı geri qayıdandan sonra Xalidə xanım onu bağışlayıb.

***

“Axırıncı aşırım” filmi onun “Qarlı aşırım” romanının əsasında çəkilib. Bu film ekranlara çıxandan sonra yazıçı xeyli əziyyət çəkib. Onu öldürmək istəyiblər. Qızı, yazıçı Yeganə Kərimzadə müsahibələrinin birində bu haqda danışır: “Bir dəfə bibimgilə getmişdim. Bir kişi gəlib dedi ki, o uşaqları niyə bura göndərirlər, indi atalarının heyifini uşaqlarından alaq? Çox qorxdum. Sən demə, Qəmlonun qohumlarından imiş. Onlar deyirdilər, guya Qəmlonu qəsdən mənfi qələmə verib. Atam heç nəyi yalan yazmayıb. Qəmlo, həqiqətən, elə adam olub. Nənəmdən də eşitmişəm. Qəmlonu qadınlar yabayla öldürüblər. Kişilər güllə vurub, görüblər ölmür, özünü samanlığa vurur, qadınlar yabayla düşüblər üstünə. Amma erməniyə qarşı döyüşüb. Bizim babamızla bir yerdə vuruşublar. Mərdlikləri də varmış”.

Onun başqa əsərləri də buna bənzər tale yaşayıb. Nəsrəddin Tusi, Andranik haqqında əsərlərini yazıb bitirəndən sonra əlyazmalar yaşadığı evdən yoxa çıxıb. Oğurluq tarixçəsi haqqında qızı mətbuata danışıb. Onun dediyinə görə, gecə hamı yatandan sonra onların evinə naməlum bir qadın gəlir. Onun gəlişini qızından başqa heç kim görmür. Səhəri gün bu əhvalatdan xəbər tutan valideynlər uşağa gülsələr də, bir neçə saatdan sonra məlum olub ki, yazıçının Andranik haqqında yazdığı əsər evdən oğurlanıb. Bundan başqa, Yuqoslaviya müharibəsi ilə bağlı daha bir romanı 1993-cü ildə oğurlanıb. Fərman Kərimzadə sonradan yazıb ki, onların KQB tərəfindən götürüldüyünü öyrənib.

***

Deyilənə görə, hər il ad günündə yazıçının qəbri üzərinə kimliyi məlum olmayan adam tərəfindən təzə-tər çiçəklər qoyulurmuş. Bir müddət sonra isə məlum olub ki, bu yazıçının oxucularından biridir.

Bir dəfə uşaqları ilə doğulduğu Vediyə gedib. 1986-cı ildə. Uşaqlara dağları göstərib və deyib: “Ölüb qalmaq istəyirəm burda”. Və ondan sonra “Apardı sellər Saranı” mahnısını oxuyub.

***

1989-cu ilin martında Fərman Kərimzadə Tərtərdəki həmyerlilərinə yardım üçün gedəndə oradakı insanların acınacaqlı vəziyyətinə ürəyi dözə bilməyib və özündən gedib. Həkimlər gələndən sonra məlum olub ki, yazıçının beyninə qan sızıb. Elə həmin gün yazıçı dünyasını dəyişib.

10. Onun ölümü də müəmmalı olub. Qızının dediyinə görə, atasını KQB öldürüb. Sap-sağlam adam idi. Məncə, onu KQB öldürdü. Son hadisələrdə çox fəal idi. Anama da demişdi ki, məni izləyirlər, tutulsam, bilin ki bunlar edib. Hətta bir dəfə çağırıb nəsə təklif də eləmişdilər, təbii ki, qəbul eləməmişdi. O, azad adam idi. Bu hadisələrlə bağlı Moskvaya getmişdi, ordan gəldi, heç evə dəymədən Tərtərə yollandı. O vaxt adamlar köçürülürdü Ermənistandan. Kəlbəcərə gedib, sonra bir də Tərtərə qayıdıb. Orda iflic olmuşdu. Amma mən buna inanmıram. Daha doğrusu içimdə ciddi şübhələr var”.

Məqaləyə dair fotomateriallar:
Ardını oxu...
Ardını oxu...
Ardını oxu...
Ardını oxu...
Ardını oxu...
 
Ardını oxu...
“Bizim teatrı idarə etmək asan deyil. İlk növbədə problemləri bilmək lazımdır. Teatra yad adamın gəlməsini istəmirəm. Ona görə də təklif edirəm ki, Akademik Milli Dram Teatrının direktoru Nurəddin Mehdixanlı olsun”.
Bunu Qaynarinfo-ya açıqlamasında Xalq artisti Əli Nur deyib. Onun sözlərinə görə, Nurəddin Mehdixanlı teatrın bilicisidir, istetdadlı aktyordur, vətənpərvərdir, eyni zamanda dövlət tərəfindən sayılıb-seçilir:
“Azərpaşa Nemətov dünyasını dəyişib, teatr başsız qalıb. Baxırıq, görürük ki, canfəşanlıq edənlər çoxalıb. Çox adam istəyir ki, teatra rəhbər gəlsin. Lakin bu, mümkün deyil. Vaxtilə, “Azdrama”da təsadüfü adamlar direktor olub. Onlar teatrı söküb-dağıdıblar. Teatra elə adam gəlməlidir ki, buranı göz-bəbəyi kimi qorusun, kollektivi düşünsün, eyni zamanda tamaşa qoymaq üçün seçmə rejissorlar dəvət eləsin. “Azdrama”da bir rejissor ola bilməz. Bu teatrda həmişə Baş rejissordan əlavə 4-5 rejissor olub. Rejissorlar arasında rəqabət olmalıdır. Teatrda Bədii Şura da olmalıdır”.

“Bəs, niyə seçiminiz Nurəddin Mehdixanlıdır” sualının cavabında Əli Nur bildirib ki, Nurəddin Mehdixanlı teatr strukturunu gözəl bilir:
“Teatrın ağrılı yerlərinin hamısını Nurəddin Mehdixanlı bilir. Məsələn, teatra kimləri cəlb eləmək, teatrı dünyaya necə çıxartmaq, qastrollara getmək və s. bu kimi modeli Nurəddin müəkəmməl bilir. Bu, mənim təklifimdir, amma son söz dövlətimizin və onun başçısınındır. Teatrda direktorla yanaşı, bədii rəhbər də lazımdır. Bizim məqsədimiz odur ki, teatrın direktoru, Baş rejissoru, rejissor heyəti olsun. Bilirəm ki, bu teatrın başına gələn bütün faciələrdə Nurəddin sinəsini qabağa verib, teatrın adını qoruyub. Başqaları hamısı susub. İnsan isə susubsa, deməli, şər qüvvələrə xidmət edib. Nurəddin isə heç vaxt susmayıb, teatrın bütün problemlərində öndə olub”.
Əli Nurun fikirincə, Nurəddin Mehdixanlıdan sonra “Azdrama”ın rəhbəri kimi Xalq artisti Bəsti Cəfərovanı görür:
“Döyüşkən aktrisadır, teatrı sevir, nüfuzu böyükdür. Bəsti xanım bu işlərin öhdəsindən uğurla gələ bilər”.
Qeyd edək ki, Akademik Milli Dram Teatrının direktoru Xalq artisti Azərpaşa Nemətov idi. O, bu vəzifəyə 1996-cı ildə seçilib. Azərpaşa Nemətov aprelin 9-da dünyasını dəyişib.

Dünyapress TV

Xəbər lenti