Ardını oxu...
Afaziya diaqnozu qoyulduğu üçün karyerasını bitirən 69 yaşlı aktyor Brüs Uillisin səhhəti daha da pisləşib.

"DogruXeber.az" xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, bu yaxınlarda avtomobilin sərnişin oturacağında görünən sənətçinin çətinliklə yeridiyi məlum olub.

Aktyorun rahatlığını təmin etmək üçün ona cangüdənləri kömək edir.
Ardını oxu...
Qədim dövrlərdən bəri müxtəlif sivilizasiyaların kəsişdiyi yer olan Anadolu, dünyanın ən qədim yaşayış məskənlərindən bəzilərinə ev sahibliyi etmiş və bəşər tarixində bir çox ilkləri yaşamışdır. Qədim mədəniyyətə və nadir sərvətlərə malik olan bu torpaqların zənginliyi bu gün Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin rəhbərliyi ilə aparılan 12 aylıq qazıntılarla tədricən üzə çıxarılır. Bu il mütəxəssislər mühüm əhəmiyyət kəsb edən kəşflər etdilər. Eyni zamanda qeyri-qanuni olaraq xaricə aparılmış artefaktların geri qaytarılması istiqamətində işlər davam etdirilir.

Türk arxeologiyasının qızıl dövrü

Türkiyə mədəni irsinin davamlılığını təmin etmək üçün bir çox arxeoloji qazıntılar və bərpa layihələri həyata keçirərək, arxeoloji tədqiqatlar üçün qlobal mərkəzə çevrilmişdir. Ölkənin yaxın dörd ildə son 60 ildə etdiyi qədər iş görəcəyi gözlənilir. Bu çərçivədə 2024-cü il “Türk Arxeologiyasının Qızıl Dövrü” elan edilib. 2021-ci ildə 670 olan arxeoloji tədqiqatların sayı 2023-cü ildə 720-yə yüksəlib, 2024-cü ildə 750, 2026-cı ildə isə 800-ə çatacağı gözlənilir. Bundan əlavə, Türkiyədə qazıntı sahələri üçün konservasiya işləri və ziyarətçilərin təşkili işləri də həyata keçirilir. 2024-cü ilin ilk səkkiz ayında Türkiyədə ortaya çıxan bəzi diqqətəlayiq işləri araşdıraq.

2024-cü ildə aşkar edilən arxeoloji tapıntılar

Bu ilin ən diqqətçəkən tapıntılarından biri də Dənizlinin antik Laodikiya şəhərində tapılan Scylla heykəlləri olub. Diqqət çəkən heykəllər arasında insan yeyən canavar Scyllanın başı və əli, Odisseyin cəsədi, vəhşi itlərin hücumuna məruz qalaraq öldürülən Scyllanın üst bədən heykəli və Odisseyin gəmisinin pəncəsi var idi. Onlar Ellinizm dövrünün barokko üslubunda yaxşı şəkildə qorunmuş orijinal boyaları ilə diqqət çəkir. Aydında YUNESKO-nun Dünya İrs siyahısında olan Afrodisias nəhəng Zevsin baş heykəli ilə də gündəm olub. Təxminən 2000 illik heykəl minimal zədə və maraqlı detallarla bütöv tapılıb. Digər mühüm kəşf isə Kahramanmaraşdan gəldi. “Arxeoloji yaşayış məskənlərində şəhərin indiki tekstil strukturunun əsası” sayılan Direkli mağarasında 13 min illik sümük tikiş iynəsi tapılıb.

Karahantəpə isə dünyanın ən qədim Neolit ​​abidələrindən biri, vəhşi heyvanı təsvir edən kəşfi ilə yenidən parladı. Şanlıurfada “Daş Təpələr Layihəsi” çərçivəsində aparılan qazıntılar zamanı daş lövhənin üzərində qaçan vəhşi uzunqulaq fiquru aşkar edilib. Assur ticarət sütunlarına aid olduğu güman edilən 3900 illik əl izləri Sivasın qədim Hetit şəhəri Kayalıpınarda da tapılıb. Bu, təxminən dörd min il əvvəl qalan izləri görmək şansı verir. Digər gözəçarpan tapıntı Kritin Minoan sivilizasiyasına aid 3600 illik tunc xəncər idi. Antalyanın Kumluca sahillərində arxeoloq dalğıclar tərəfindən kəşf edilən xəncər arxeologiya dünyasını Aralıq dənizinin tarixi ticarət yollarını və mədəni qarşılıqlı təsirlərini yenidən nəzərdən keçirməyə vadar edir.

Pamfiliyanın ən möhtəşəm şəhərlərindən biri olan qədim Aspendosda 2000 illik Zevs və Afrodita heykəlləri tapılıb. Likiyanın qədim Mira şəhərinin limanı olan Andriakedə aparılan qazıntılar zamanı millefiori texnikası ilə hazırlanmış dekorativ panellər üzə çıxarılıb. Artefaktlar Türkiyədə bu texnikada şüşədən istifadə edən ilk əsərlərdir. Həmçinin Vanda qədim Ayanis şəhərində Urartuların baş tanrısı Haldiyə həsr olunmuş üç tunc qalxan və tunc dəbilqə aşkar edilib. Artefaktlar Urartu metal sənətinin zənginliyini və yüksək səviyyəsini əks etdirir. Türkiyənin hər yerində rast gəlinən qazıntılar minlərlə il əvvələ dayanan tarixə işıq salan daha bir çox əsəri üzə çıxarmağa davam edir.

İlin mədəni bərpa işləri

Türkiyə oğurlanmış artefaktların geri qaytarılması məsələsində də qətiyyətini qoruyur. Bu işlər bu il əhəmiyyətli geri qaytarmalar nəticəsində da gücləndirilib. Ölkə bu yaxınlarda ABŞ-dan 14 arxeoloji və etnoqrafik artefaktı öz ölkəsinə qaytararaq, daha çox artefaktı vətənə gətirmək üçün hüquqi və diplomatik mübarizəsini davam etdirib. Tapılan nümunələr arasında iki tunc başlıq, Burdurun qədim Bubon şəhərindən nəhəng tunc heykəl, müxtəlif keramika əşyaları, sikkələr və müxtəlif dövrlərə aid bir zərgərlik məmulatı və Osmanlı dövrünə aid iki xəncər var.
Ardını oxu...
Ardını oxu...
 
Ardını oxu...
  

Sentyabrın 25-də Azərbaycan Mədəniyyəti Günləri çərçivəsində Astananın Sülh və Əmin-amanlıq Sarayında Azərbaycan Dövlət Rəqs Ansamblının konserti keçirilib.

Musavat.com xəbər verir ki, mərasimdə rəsmi şəxslər, iki ölkənin elm, mədəniyyət xadimləri və digər qonaqlar iştirak ediblər.

Konsert proqramında ansambl tərəfindən "Mənim Azərbaycanım süitası", "Qazaxı", "Nağaraçılar", "Qaytağı", "Toy", "Ağ çiçəyim", "Çayçı" rəqsləri, "Sarı gəlin" kompozisiyası, "Vətən süitası" və digər nömrələr ifa edilib.

Ansamblın rəngarəng çıxışlarını qazaxıstanlı tamaşaçılar gur alqışlarla mükafatlandırıb.

Qeyd edək ki, Azərbaycan Dövlət Rəqs Ansamblı 1970-ci ildə yaradılıb. Bu illər ərzində kollektiv milli rəqs ənənələrinə əsaslanaraq Azərbaycan xoreoqrafiyasının parlaq təbliğatçısı olub. Ansambl ABŞ, Yaponiya, İtaliya, Fransa, Avstriya, Almaniya, Portuqaliya, İspaniya, Norveç, İsrail, Tunis, Əlcəzair, Türkiyə, Hindistan, Nepal, İsveçrə, Çin, İraq, Vyetnam, Mərakeş, Meksika, Braziliya, Kuba, Cənubi Koreya, Belçika, Səudiyyə Ərəbistanı, habelə keçmiş SSRİ məkanının bütün respublikalarında çıxışlar edib.

Ansamblın repertuarına Azərbaycan bəstəkarları Üzeyir Hacıbəyli, Tofiq Quliyev, Cahangir Cahangirov, Fikrət Əmirov, Telman Hacıyev, Səid Rüstəmov, Hacı Xanməmmədov, Vasif Adıgözəlov, Aqşin Əlizadə, Eldar Mansurov, Cavanşir Quliyev, rus bəstəkarı İqor Stravinskinin əsərləri və dünya xalqlarının rəqsləri daxil edilib.

Ansambl 1980-ci ildə Moskvada keçirilən Olimpiya Oyunlarının mədəni proqramında, eləcə də Yaponiya (1988), Almaniya (2000), Çin (2010) və İtaliyada (2015) EXPO sərgilərində çıxış edib. 1979-cu ildə Tunisdə keçirilən “Karfagen” beynəlxalq folklor festivalının qızıl medalına layiq görülüb.

Milli mədəniyyətimizin inkişafında və təbliğində xidmətləri nəzərə alınaraq ansambla 1991-ci ildə "Əməkdar kollektiv" fəxri adı verilib.

2018-ci ildən ansamblın rəhbəri Xalq artisti Rüfət Xəlilzadədir. Kollektiv Azərbaycanın zəngin rəqs və musiqi mədəniyyətini təmsil edən yeni konsert proqramı ilə dünya turnesinə çıxmağı planlaşdırır.

 
 
Ardını oxu...
ABŞ Federal Təhqiqat Bürosu (FTB) Silikon Vadisinə investisiya yatıran Kaliforniyada yerləşən "Hone Capital" vençur fondu ilə bağlı araşdırmaya başlayıb.

Valyuta.az xəbər verir ki, bu barədə "Financial Times" qəzeti məlumat yayıb.

Fonda 115 milyon dollar sərmayə qoyan Kaliforniya investisiya fondunun maliyyələşdirilməsi Şanxaydan Kayman adaları, sonra Delaver ştatı vasitəsilə həyata keçirilib.

Yarandığı gündən bəri "Hone Capital" ABŞ-ın təxminən 360 startapına sərmayə qoyub. İndi səlahiyyətlilər bu startapların ən son texnologiyalarının və inkişaflarının Çinə sızmasından şübhələnirlər.

Fondun sərmayə qoyduğu ən böyük startaplardan bəzilərinə özü idarə edən avtomobil istehsalçısı "Cruise", ödənişlər xidməti "Stripe" və səsdən sürətli reaktiv təyyarə tərtibatçısı "Boom" daxildir. İstintaqdan xəbərdar olan FT-nin adı açıqlanmayan mənbələrinə görə, FTB müstəntiqləri Amerika fondunun çinli investorlarının dəqiq olaraq hansı məlumatlara, inkişaflara, texnologiyalara, patentlərə və s.-yə çıxışı olduğunu yoxlayır. Bildirilir ki, son bir neçə həftə ərzində müstəntiqlər təkcə fondun əməkdaşları ilə deyil, onun sərmayə qoyduğu startaplarla da danışıblar.

"CSC Group" məxfi məlumatların qanunsuz əldə edilməsində hər hansı əli olduğunu qəti şəkildə rədd edir. FTB istintaqla bağlı xəbərləri şərh etmir.
 
Ardını oxu...
“Mən sevdiyim sənətlə yaşadım. Qiymət verildi yaxud verilmədi, məni istədilər yaxud istəmədilər bunlarla maraqlanmadım. Uğurlarımla yanaşı mənə badalaq gələnlər də oldu. Hamısına can sağlığı arzulayıram. Həyatdır, mənim də qismətim belə imiş yəqin. Qismətimdən küsmürəm. Doya-doya baxıram, fəxr edirəm ki, mən varam. 50 il teatrda çalışmışam. Bəxtimdən razıyam, narazı deyiləm. Öz arzularıma çatmaq qismətim olub. Neçə-neçə filmlərdə çəkilmişəm, tamaşalarda rol almışam. Həyatımdan razıyam, küsməmişəm. Mənim də bəxtimə belə yazılıb. Teatr rəhbərliklərinin mənə qiymət verməkləri onlar üçün çətin olub”

Bunu Moderator.az-a açıqlamasında tanınmış aktrisa, doğum gününü qeyd edən Məsumə Babayeva deyib. O daha sonra səhhətindən danışıb.

“Az qalmışdılar ayağımı kəssinlər, amma müalicə etdirdim, qoymadım. Ürəyimdən müalicə alıram. Şəkər xəstəliyinə tutulmuşam. Evin içində güc-bəla ilə yeriyirəm. Nevrpotoloqa apardı qızım məni, üstümə nə qədər xərc qoydu. Dərmanlar da bahadır. Hər şeyi sığorta ilə ediblər. Dövlət xəstəxanalarına yaxın düşmək olmur. Mən bu gün ölürəmsə növbəyə dayanmalıyam ki, 3 aydan sonra mənə baxsınlar?! Əlbəttə ki, mən özəl klinikaya gedəcəm. Damarlarım da nazikləşib, sistemləri də mənə vura bilmirlər” deyə aktrisa gileylənib.

Aktrisa bildirib ki, teatrda daim yaşlı, qocaman sənətkarlar çalışmalıdır.

“Bu gün teatrdan rəhbərlikdən heç kim mənimlə maraqlanmır, əlaqə saxlamır. Dekabr ayında İlham Əsədov gəlib hədiyyə gətirmişdi. Teatrın bəzi gənc aktyor-aktrisaları mənimlə danışırlar. Anar Seyfullayev, Simuzər Ağakişiyeva və bəzi aktyorlar yazır hərdən. Teatrdan çıxarıblar, çıxarıblar da. İnsan xəstələnəndən sonra heç kimə lazım olmur sən demə. Halbuki mən teatrdan çıxarılandan sonra xəstələndim. Məni yaşlı sayırlar. Efirdə gedən verilişlərdə də bar-bar bağırırlar ki, yaşlılar, yaşlılar. İndi istəsəm belə nə verilişlərə, nə də film və seriallara gedə bilmərəm. Yaxşı vaxtımda çəkilmişəm. Artıq həyatda özümü lazımsız sayıram. Qızımın xətrinə yaşayıram. Bu cür yaşamaq mənlik deyil. Qızım qulluğumda dayanır, amma onun da işləri, problemləri var axı. O olmasa mən ümumiyyətlə yaşamaram. Nəvəm deyir ki, mən sənə icazə vermirəm ki, öləsən. Onlar üçün yaşayıram. Adam sənətdə incidiləndə teatr üçün etdiyi fədakarlıqlar göz önünə gəlir. Gündə 5-6 dəfə tamaşa oynamışam. Kimisə əvəz etmişəm. İndi də səni saymırlar. Adama pis təsir etməz? Kim olsa ona pis təsir etməz ki? Mən teatrda müqavilədəyəm. Rollarıma cavan aktrisaları səhnəyə buraxırlar ki, mənə qonorar verməsinlər. Bu pul teatrın fondundan mənə verilir, kiminsə cibindən yox. Onlar bunu etməklə deyirlər ki, sənə ehtiyacımız yoxdur. Direktordur da. O gedəcək, başqası gələcək. O teatrda işləyə-işləyə neçə direktor yola salmışam. Hamısı gəlib mənə ilişib, sonuncusu da belə” deyə o bildirib.
 
Ardını oxu...
““Cənab leytenant” mənim öz iç sifarişimdir. Bu kənardan mənə sifariş olunmayan bir mahnıdır. Mən ümumiyyətlə sifarişlə 1-2 mahnıdan əlavə mahnı yazmamışam. Sayca 40-a yaxın mahnım var. “Cənab leytenant” mənim 7-ci mahnımdır. Əvvəla onu deyim ki, mahnının pafosdan uzaq, dinləyicilərlə sadə dialoq qurmağa hesablanan mətni var. Janr etibarı ilə bu müəllif musiqisidir, şanson tərzində yazılıb. Keçmişin, sülh dövrünün romantizmi var burada. Eyni zamanda müharibənin, savaşın, acı gerçəklərin və bu həqiqətlərin hiss və həyəcan dolu gözləntiləri, melodiyası var burada”

Bunu Moderator.az-a açıqlamasında məşhur vətənpərvərlik mahnılarının müəllifi, şair-bəstəkar, AYB-nin Hərbi-Vətənpərvərlik Komissiyasının sədri Şahin Musaoğlu deyib. O daha sonra əlavə edib.

“Müharibə təkcə ön cəbhədən ibarət olmur. Müharibənin arxa cəbhəsi də var. Burada iki obraz var. Biri sevgilisini, həyat yoldaşını, yaxud oğlunu, atasını cəbhəyə yola salan və gözü yolda, qulağı səsdə olan minlərlə Azərbaycan qadının ümumiləşdirilmiş obrazı, digər isə Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin zabitləri timsalında olan bir leytenantın obrazı. Daha doğrusu bu mahnıda həmin iki obrazın dialoqunu verməyə çalışmışam. Burada həm də bir sublimal mesaj var. O demək istəyir ki, mənim cənab leytenantım, unutma ki, vətən uğrunda ölmək şərəfdirsə, sənin borcun, qələbə, zəfər naminə geri dönmək və yaşamaqdır. Bilirsiniz ki, bu mahnı mənim bütün mahnılarımın içərisində sevilən və daha çox populyarlıq, məşhurluq qazanan mahnılarımdan biri olub. Dünyanın bir çox ölkələrində, hətta Ermənistanda da bu mahnı böyük bir auditoriya qazanıb. Mən bu mahnını yazarkən Müdafiə Nazirliyinin tibb idarəsində, eləcə də Müdafiə Nazirliyinin hərbi kinotelestudiyasında çalışırdım. Mən həmin dövrlərdə Azərbaycan zabiti olaraq tez-tez cəbhə bölgələrində, ön cəbhədə olurdum. Eyni zamanda qospitallarda həkim olaraq fəaliyyət göstərirdim. Bu mahnı həmin dövrlərdə yarandı. O ki, qaldı “Vətən əmanəti” mahnıma... Bir dəfə bir jurnalist məndən soruşdu ki, “İgid əsgər möhkəm dayan” yoxsa “Cənab leytenant” mahnısı? Dedim ki, “Vətən əmanəti”. Düzdür, bütün sənət adamlarının, şairlərin, bəstəkarların yaratdığı bütün əsərlər onlar üçün övlad, doğma kimidir. Sən deyə bilməzsən ki, hansı övladını çox sevirsən. Amma mən “Vətən əmanəti”-ni dedim. Vətən anlayışı ən üst, uca məqamda dayanan bir anlayış, məvhumdur. Vətən bir xalqın, bir millətin həm yaddaşının, hafizəsinin, tarixinin, adət ən-ənəsinin, şüurunun, iradəsinin, kimliyinin, onun coğrafiyasında təşəkkül tapdığı məkandır. Vətən hər birimizin şəxsiyyətinin fərdiyyəti üzərində inşa edilmiş danılmaz həqiqətdir. Kiminə üçrəngli bayraqdır, kiminə bu bayraqdakı ay-ulduzdur, kiminə dədə-baba torpaqlarıdır. Mən də bütün bunları anlatmaq, dinləyicilərə çatdırmaq üçün yazmışam bu mahnını. Öz sifarişimdir, öz istəyimlə yazmışam. Bu mahnı da janr etibarı ilə şanson tiplidir. Dialoq var. Ana-ata duası var burada. Nakam arzuların fəryadı, narahat ruhların harayı, çağırışı var burada. Bu da mənim cəbhə illərimdə, hərbi mütəxəsis, zabit olaraq yazdığım mahnılardan biridir” deyə Şahin Musaoğlu bildirib.

Şahin Musaoğlu bildirib ki, bu gün hərbi-vətənpərvərlik mahnılarının auditoriyası məhduddur. Buna da səbəblər var..

“Səbəblərdən biri kimi bəstəkarlarımızın və bəstəkar iddiasında olanların bu mövzuya olan marağından, həvəsindən, bacarıq və istedadından qaynaqlanır deməyə dilim gəlmir, amma çox təəssüflər olsun ki, bu belədir.. Söhbət müasir, bugünümüzün bəstəkarlarından gedir. Bizə qədər yazıb-yaradan bəstəkarların bu dediklərimə heç bir aidiyyatları yoxdur. Kifayət qədər bu sahədə çox populyar, xalq tərəfindən bəyənilən əsərlər var. Burada həm maraq, həm həvəs olmalıdır. İkinci bir səbəb isə vətənpərvərlik mövzusu əslində hər kəsin intelektindən, dünyagörüşündən, zövqündən asılı olmayaraq hamımızın ruhuna və ağlına hakim kəsilməsi olduğu halda, yenə də təəffüslər olsun ki, bu belə deyil. Görürsən ki, intellekt, zövq, dünyagörüşü məsələsi yenə öz sözünü deyir. Bunun iki səbəbi var. Bu işi özünə peşə, sənət bilənlərin öz problemidir. İkinci də auditoriya problemidir. Vətənpərvərlik mövzusu, auditoriyası bütün dünyada belədir. Amma onlardan fərqli olaraq bu bizdə özünü daha qabarıq göstərir. Hərbi-vətənpərvərlik auditoriyası az və məhduddur. Hərbi-vətənpərvərlik təbliğatı kortəbii, kampaniya xarakterli və görüntü xətrinə aparılılır. Baxmayaraq ki, müasir dövrümüzdə, yaxın 30-40 il ərzində başımız nə qədər zülmlər çəkdi. Biz bunlardan bir dərs almalıyıq. Mənə elə gəlir ki, bir xalq olaraq bu 44 günlük müharibəmizin də düzəməlli bir tarixi qiymətini özümüz-özümüz üçün verməmişik. Bu günlərdə cənab prezidentimiz bir günlük antiterror əməliyyatı ilə bağlı Dövlət Suverenliyi gününü təsis etdi. Bu bir xəbərdarlıq oldu ki, axı biz dövlət olaraq böyük işlər görmüşük. Mümkünsüz olanın mümkün olduğunu görmüşük. Bu çox önəmli məsələdir. 30 ilə yaxın idi ki, bizə təqdim edirdilər ki, bu savaş sülh yolu ilə həll olunmalıdır. Amma bir günün içərisində biz bu məsələni həll edə bildik. Məsələ ermənini Dağlıq Qarabağın içərisində çıxarmaq deyil. Məsələ Dağlıq Qarabağı erməninin içindən çıxarmaqdır. Ordumuz, dövlətimiz, sərkərdələrimiz, Ali Baş Komandanımız bu məsələni həll etdi, separatçıları oradan çıxartdılar. İndi o biri məsələlər bizim, sənət adamlarının üstündə dayanır. Biz elə etməliyik, o qədər təbliğatımız güclü olmalıdır ki, bu Qarabağı onların içindən çıxartmalıyıq. Gəlsinlər, yaşasınlar, qalsınlar, amma Qarabağ bizimdir deməsinlər” deyə bəstəkar bildirib.
Ardını oxu...
Avstriyalı bəstəkar və virtuoz musiqiçi Volfqanq Amadey Motsartın əvvəllər məlum olmayan musiqi əsəri Almaniyanın şərqindəki Leypsiq (Saksoniya) şəhərindəki kitabxanada aşkar edilib.
TEREF lent.az-a istinadən bildirir ki, bu barədə yerli hakimiyyət orqanları bəyanat yayıblar.

"Musiqi aləmində sensasiya: Leypsiq Şəhər Kitabxanası İdarəsinin musiqi kitabxanasından tapılan 12 dəqiqəlik musiqi parçası bəstəkar Volfqanq Amadey Motsartın əsəri kimi müəyyən edilib. Bu musiqi əsəri, ilk dəfə Almaniyada təqdim olunacaq və şənbə günü, sentyabrın 21-də Leypsiq Operasında nümayiş olunacaq.

Əsərin 1760-cı illərin ortalarında və sonlarında yaradıldığı güman edilir. O zaman Motsart hələ çox gənc bəstəkar idi", - məlumatda bildirilir.
 
Ardını oxu...
  

Hollivud əfsanəsi Merilin Monro 62 il əvvəl faciəvi şəkildə dünyasını dəyişib. Onun haqqında nəşr edilən yeni kitabda aktrisanın öldüyü gecə lentə alınan və yeni üzə çıxan səs yazıları barədə qeydlər var.

Əsl adı Norma Jean Mortenson olan dünya şöhrətli aktrisa Merilin Monro 1962-ci ildə barbiturat maddəsinin həddindən artıq dozada qəbul etməsi səbəbindən vəfat edib. Monronun ölümünü Los-Angeles polisi rəsmi olaraq "intihar" hesab etsə də, o vaxtdan bəri məşhur aktrisanın vaxtsız ölümü ilə bağlı çoxlu fərziyyələr səslənir. Bəziləri hətta deyirdilər ki, Monronun ölümündə bu hadisədən bir il sonra sui-qəsd nəticəsində öldürülən ABŞ prezidenti Con Kennedi və onun qardaşı, baş prokuror Robert Kennedi ilə ehtimal olunan sevgi əlaqələri rol oynamış ola bilər.

Ümumiyyətlə, Monronun Kennedi qardaşlarının hər ikisi ilə sevgili olduğu barədə də fərziyyələr dolaşır.

Monronun Con Kennedi ilə münasibəti olması barədə şayiələr 1962-ci il mayın 19-da “Madison Square Garden”də keçirilən 45 illik yubiley mərasimində prezident üçün "Happy Birthday" mahnısını oxumasından sonra ortaya çıxıb. Daha sonra jurnalda Monronun Kennedinin qardaşı Robert ilə münasibətdə olması barədə şayiələr yayılmağa başlayıb.

Merilin Monronun 36 yaşında dünyasını dəyişməsindən uzun illər keçməsinə baxmayaraq, onun ölüm sirri hələ də insanları maraqlandırır. Merilin Monronun faciəvi ölümündə Con Kennedi və onun qardaşı Robert hansı rolu oynayıblar?

Polis məmuru vəzifəsindən istefaya getdikdən sonra özəl dedektivliklə məşğul olan Fred Otaş Monronun ölümündən bir neçə saat əvvəl ABŞ-ın o zamankı baş prokuroru Robert Kennedi ilə şiddətli mübahisə etdiyi və Kennedinin onu susdurmaq üçün aktrisaya narkotik maddə verdiyinə dair sübutların olduğunu deyib.

Otaşın qeydlərinə görə, Robert Merilinin yaxın dostu Piter Loufordun ona zəng edərək "Merilinin psixi sağlamlığından narahatam, gəlməlisən" deməsindən sonra San-Fransiskodan Los-Ancelesə uçub.

Şəxsi detektiv qeydlərinə aşağıdakı ifadələri daxil edib:

“Robert Merilinin evinə gələndə səhər saat 11 idi, onlar arasında intim yaxınlıq olub. Günorta Robert evdən çıxıb. Eyni günün axşamı Robert Monrronun yaxın dostu Piter Lavford ilə birlikdə Merilinin evinə qayıdıb. Merilin əsəbləşərək Robertə qışqırmağa başlayıb. Merilin Roberti hədələyərək, ona çoxlu vədlər verdiyini xatırladıb, “Uşağımızı abort etmək məcburiyyətində qalanda sən harada idin, əclaf!”, - deyib. Robert və ya Peter Merilini yastıqla susdurana qədər qışqırıqlar davam edib. Ola bilsin ki, o vaxt iki kişidən biri Merilinə sakitləşdirici dərman da verib. Saat 17.30-da Robert Kennedi evdən gedib.

Sonra Piter Merilindən onunla nahara getmək istəyib-istəmədiyini soruşub. Merilin deyib: “Özümü yaxşı hiss etmirəm. Mən bunu edəcək vəziyyətdə deyiləm, yatmaq istəyirəm, pis bir neçə gün oldu".

Həmin gecə Merilin Robertin qardaşı Con Kennedi ilə bir neçə dəfə əlaqə saxlamağa çalışıb. Gecə o dostu Piterə zəng edərək, “özünü qoru, sən yaxşı adamsan” deyib və telefonun dəstəyi əlindən düşüb. Monro ölüb.

Merilin Monronun 1954-cü ildə evləndiyi və 1955-ci ildə boşandığı ikinci əri, aktyor Jo Di Maggio: "Kennedilərin hamısı qadın qatilləri idi və onlar etdiklərinin cəzasını çəkmədilər" - demişdi. Con Kennedi Maggionun Monronun dəfn mərasiminə gəlməyini qadağan eləmişdi”, - keçmiş dedektiv kitabda xatirələrini bölüşüb./Lent.az

 
 
 

VİDEO

Ardını oxu...
 

Baku TV-nin "Retro Baku" verilişinin yeni buraxılışı yayımlanıb. Verilişin budəfəki sayı mərhum aktyor Ruslan Nəsirova həsr olunub.

O, 1974-cü ildə Bakıda anadan olub. İlk dəfə 1984-cü ildə Əbdül Mahmudbəyov və Həsənağa Turabovun çəkdiyi "Tənha narın nağılı" filmində Sadıq rolunu canlandırıb. Ruslan Nəsirovun bu filmdəki ifası həmin dövrün aktyorlarını heyran edib və o, karyerasında ilk addımını uğurla atıb.

1991-ci ildə İsi Məlikzadənin ssenarisi əsasında Həsən Əblucla Ənvər Əblucun çəkdiyi "Pəncərə" filmi R. Nəsirovun çəkildiyi ən uğurlu ekran əsərlərindən biri olub. Bu filmdə Köçəri rolunu oynayan aktyor bunu o qədər məharətlə edib ki, "Köçərinin həbsi" səhnəsində Nərminə rolunu canlandıran aktrisa Simuzər Atakişiyeva həqiqətən göz yaşları töküb. R. Nəsirov ailəsinin və dostlarının israrlı tələblərinə baxmayaraq, ailə qurmayıb. O, bu məsələyə belə aydınlıq gətirirdi: "Mənim ömrümə az qalıb. Niyə kiminsə balasını bədbəxt edim?!". Bir dəfə isə dublyaj redaksiyasında aktrisa Venera Abbasovaya 40 yaşında öləcəyini deyib. Aktyorun dediyi kimi də olub. Ruslan Nəsirov qaraciyərində yaranan problem səbəbindən 2015-ci ilin martın 6-da vəfat edib.

Ətraflı süjetdə:

 
 
 
Ardını oxu...
Əməkdar artist Elza Seyidcahanın bu yaxınlarda efirdə səsləndirdiyi şeirdəki söz oyunlarının yaratdığı assosiasiya vulqarizm elementləri təsiri bağışlayıb, bu səbəbdən ictimai hiddət və narazılıqla qarşılanıb.

Kulis.az xəbər verir ki, Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin Katibliyi bütün bunları Elza Seyidcahanın nəzərinə çatdıraraq onu belə çıxışlardan, leksikonunda mənfi təəssürat oyadan kəlmə və ifadələrə yer verməkdən çəkinməyə çağırıb.

İctimaiyyətin, xüsusən ədəbi mühitin nümayəndələri həmin materialda geniş auditoriyaya hörmətsizlik, cəmiyyətə meydan oxumaq, ədəbi dəyərləri, poeziyanı gözdən salmaq, onu gülüş obyektinə çevirmək, üzvü olduğu Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin nüfuzuna xələl gətirmək kimi məqamlar görərək kəskin etiraz bildiriblər. Ortaq və doğru olan qənaət belədir ki, diqqət çəkmək üçün bu cür bayağı, qeyri-məqbul üsullardan istifadə etmək ciddi sənət adamına yaraşmır.

Qeyd olunan məqamlara, həmçinin üzvü olduğu təşkilatın ictimai-ədəbi nüfuzuna xələl gətirdiyinə görə AYB Katibliyi tərəfindən qurumun üzvü Elza Seyidcahana xəbərdarlıq edilib.


Dünyapress TV

Xəbər lenti